2013. április 2., kedd

Tizenötödik rész.

music.

Mikor felhívtam Mattet idegesen vette fel  és majdnem lekiabálta a hajamat telefonon keresztül.
- Miért vagy nálam,mi történt?-zúdította rám a kérdéseket.
Nem mondhatom el neki,Harry a legjobb barátja nem tehetem meg ezt vele.
- Itt vagy Ana,a következő géppel haza megyek!
- Itt vagyok,minden rendben csak Harry tegnap sokat ivott és összevesztünk ezért nem szeretnék visszamenni egy ideig-nézegettem a foltjaimat-Baj ha itt maradok nálad?
- Miért lenne baj,azért adtam a kulcsot.Bár inkább lennék ott veled-sóhajtott egyet a telefonba,
-Én is örülnék ha itt lennél,de most megyek fel kell hívnom Taylort,vigyázz magadra,Szeretlek-mondtam
 -Én is szeretlek-mondta majd lerakta
Beálltam a zuhany alá és azt hiszem a szomszédok nem örültek a sikítozásomnak. Megfogtam a törölközőt és  haraptam a végét,hogy elhallgattassam magam.A víz szinte átégette a bőrömet,mintha száz tűvel próbáltak volna átlyukasztani. Kiszálltam a  kádból magamra vettem Matt köntösét és közben tárcsáztam Anne-t.
- Ana-szólt bele Harry-Én annyira -Nem vártam meg,hogy mit mond nem voltam képes elviselni a  hangját,legalábbis most.Írtam egy üzenetet a  főnökségnek,hogy ma nem tudok bemenni.Ilyen foltokkal még esetleg tehénnek néznek.Saját magam is meglepem,hogy egyáltalán tudok viccelődni.Taylort is felhívtam.
- Jaj Ana,képzeld Harry szakított velem,de azt mondta részeg volt és tegnap este sok hibát követett el és ez volt az egyik szóval már mindegy.
- Értem-válaszoltam,közben pedig elcsuklott a hangom.
- Mi baj van Ana,hol vagy?-kiáltott bele a telefonba.
- Mattnél-válaszoltam a könnyeimmel küszködve
- Jó az egyikre válaszoltál és mi történt,mit csinált veled?
- Nincs itthon.
- Azonnal indulok.
- Nem kell,jól vagyok
- Igen persze.-azzal ki is nyomta.
Nem telt el 20 perc és Taylor már az ajtón dörömbölt.Azt hittem betöri,így amilyen gyorsan ajtót nyitottam neki.
- Szóval mi történt?-rontott be
- Semmi.
- Jó lépjünk túl azon,hogy ezerszer megkérdem mi történt te azt válaszolod semmi és végül elmondod mi baj-dobta le az asztalra a táskáját.
- Taylor-jöttek elő a nem is olyan régen látott könnyeim-Megerőszakoltak-estem össze a padlón.
Taylor megsemmisülve állt előttem,lassan azon voltam hogy keresek rajta egy újraindító gombot mert teljesen lefagyott.Majd ő is elég hirtelen rogyott össze,csak ültünk egymással szemben ő azon gondolkozott mit mondjon erre,én pedig azon,vajon hogy leszek túl ezen.
- Ana én-nyelt egy nagyot-Mikor?
- Tegnap
- Látszik valahol?-kérdezte szinte suttogva
Nem mondtam semmit,csak szétnyitottam a köntöst.Alatta fehérnemű volt úgyhogy a melleimnél eltakarta a nyomokat,de még így is sok volt.Taylor a kezét a szájához kapta a kezét és csak bámult.Óvatosan közelebb csúszott hozzám és megölelt,de az ölelése olyan gyenge volt,mintha attól félne,hogy eltörök a kezei között.Ami viszont a legjobban fáj,hogy nem tudok haragudni Harryre.Az életben vannak kimondhatatlan dolgok és nehezen gyógyuló sebek.
- Tudod ki volt az?-nézett rám Taylor,de én csak megráztam a fejem.-Miért nem mentél Harryhez,miért ide jöttél?
- Nem akartam zavarni-nyeltem egy nagyot
- Úgy tekint rá mint az unokahúgára-mondta majd felállt-Csinálok egy teát
- Az unokahúgát nem erőszakolta volna meg-jegyeztem meg olyan halkan,hogy még én is alig hallottam.
Taylor csinált forró igazi angol teát,beültünk a kanapéra és nem szóltunk egymáshoz csak néztük a tévét ami a minimum hangerőre volt állítva.
- Matt tudja?-szólalt meg Taylor
- Nem.
- Elmondod neki?
- Nem tudom.-válaszoltam és abban a pillanatban megszólalt a csengő
A szívem hevesen kezdett el verni,izzadtam és tudtam ki lesz az ajtó mögött.Taylor indult,hogy ajtót nyisson,de lefogtam a kezét.
- Ne-néztem a szemébe
- Ne félj bárki is az-fogta meg biztatóan a  kezem,majd ajtót nyitott.
Harry zihált tekintete nézett vissza rám,bűntudat áradt a tekintetéből és a meglepettség, hogy Taylor itt van.
- Harry-ugort a lány a nyakába,de Harry le nem vette rólam a tekintetét-Jó hogy itt vagy.
- Bejöhetek?-kérdezte,Taylor meg már be is engedte
- Lemegyek gyors a boltba valami harapni valóért,mert Matt nem hagyott itt semmit.-fogta meg a cuccát Taylor majd elment
A köntösömet szorosabbra húztam magamon és hátráltam egyet.Harry nem jött közelebb,lerogyott a padlóra  és sírt és utána én is elkezdtem.Hallgattuk egymást ahogy sírunk.
- Sajnálom,tudom hogy soha nem bocsátasz meg nekem de ha visszatekerhetném az időt.-kezdte-jelents fel kérlek.-nézett fel rám.
- Az dühít a legjobban,hogy nem tudok rád haragudni,pedig gyűlölnöm és megvetnem kellene téged,de nem tudok.
- Miért?
- Ezt a kérdést én is feltettem magamnak.
- Miért nem mondtad el Taylornak?
- Mert ő a legjobb barátnőm.
- Matt?
- Nem tudja.
- Túl jó vagy-hajtotta le a fejét.
- Lehet egy kérdésem?-Harry nem válaszolt csak felnézett rám-Most már enyhítetted a vágyat irántam,hogy szépen fogalmazva a szart is kiverted belőlem?-húztam szét a köntösömet
Harry szeme elkerekedett,a látvány miatt és ezt nem a testemre értem
- Ezt én tettem?-állt fel
- Nem,saját magam vertem meg-mondtam,de nem értékelte a humorom és sajnos én se.-Tudod egy szavadba került volna és neked adom magam,ha-nyomtam meg a ha szót-nem járták volna Taylorral.
- Nem tudod mennyire sajnálom Ana én nem tudom,hogy tehetném jóvá.
- Add vissza a büszkeségem!-kiáltottam rá sírva-De mondok egy egyszerűbbet,menj el és mond meg Taylornak,hogy egy kis magárnyra vágyom ne jöjjön.
Hary szó nélkül tette amit kértem,ahogy kilépett az ajtón fáradtan estem a kanapéra.Észre se vettem,hogy a szívverésem ennyire felgyorsult.A telefonom az asztalon rezegni kezdett jött két üzenetem.Az egyik:
- Minél mélyebb két ember kapcsolata, annál jobban vágynak a megbocsájtásra.*L
Nem tudtam rá mit mondani,valaki ha ezt élvezi akkor tegye csak.A másik pedig Matt volt hogy jön haza a következő géppel.Most jön az a rész,hogy hogyan tüntessem el a nyomokat.Gyorsan előszedtem az alapozóm és rákentem de annyira csípte,hogy rögtön le is kellett mosnom.Az este olyan hamar eljött,ahogy a reggel.Kulcscsörgésre ébredtem fel a kanapén,Matt lépett be két hatalmas bőrönddel a vállán.
- Szia-suttogta
- Szia-rohantam oda hozzá.-Annyira sajnálom-öleltem át
- Micsodát?
- Én tényleg akartam védekezni ellene,de erősebb volt nálam.
- Miről beszélsz Ana?-tolt el egy kicsit,hogy a szemembe tudjon nézni
- Megerőszakoltak Matt-a mondat végére teljesen elhalt a hangom és annyit sírtam,hogy már nem tudtam.
Matt nem mondott semmit bement a szobába és ledobta a táskáját,majd a fürdőbe és magára zárta az ajtót.Vártam,hogy kijöjjön,de csak egy hatalmas csörömpölést hallottam.
Mikor kijött a kezéből vért folyt és a fürdőben a tükör darabkái a földön hevertek.Matt odaállt elém majd jó szorosan magához ölelt,de mégis gyengéd volt.
- Az én hibám,ha nem megyek el nem történik meg.
- Egyáltalán nem a te hibád.
- Feljelentetted,tudod ki volt az?-suttogta a fülembe
- Nem és nem.
- Ha megtudom ki volt az szétverem a fejét.-kezdte-Taylor és Harry tudja?
- Igen
- Félsz?
- Most,hogy itt vagy mellettem nem-feleltem
- Eljössz velem fürdeni?
- Már fürödtem és nem szeretném,hogy így láss.
- Nem baj az,kérlek és hogy érted hogy így?
Nem mondtam semmit csak visszanyeltem a könnyeim.Matt óvatosan szétnyitotta a köntöst és mikor meglátta a szeme a világos kék helyett olyan sötét lett mintha épp vihar közeledne.Lassan lehúzta a vállamról,majd megfogta a kezem és bevezetett a fürdőbe.Teleengedte a kádat és elkezdett levetkőzni én pedig csak álltam mellette.Levette minden pamut ruháját majd az én maradék ruhámat is.Mivel eddig takarásba volt a mellem,azt nem láthatta de most hogy lekerült rólam minden azt hittem a kádból letör egy darabot.Besegített,de én azonnal felsikoltottam a fájdalomtól.
- Minden rendbe?-fogott meg
- Persze,csak egy kicsit fáj-folyt le pár könnycsepp az arcomon.
Matt óvatosan beszállt mögém és a fürdőszivaccsal gyengén elkezdte törölgetni a vállam.Ha most nem így lennék biztos elpirulnék,de a fájdalom megakadályozott és csak Harryre tudtam gondolni.Matt adott egy piszit a nyakamra,de én rögtön elhúztam magam tőle.
-Ne haragudj-mondta
-Nem,csak elbambult és megijedtem.-csúsztam vissza az ölébe.
Kiszálltunk a vízből és minden egyes sebet bekent egy különleges krémmel.
-Ez milyen krém?
-Fogalmam sincs,anyukám mindig ezzel kente be a sebeimet,hűti-kenegette a mellem feletti részt.-Azt hiszem itt szeretnéd bekenni te-adta a kezembe a dobozt.
-Ne-adtam vissza neki-csináld te
Matt vett a kezébe egy kis krémet és óvatosan elkezdte kenni a mellemre,úgy bánt velem mint egy kisgyerekkel.Becsuktam a szemem és próbáltam nem a fájdalomra gondolni,Harry arca villant be előttem,ahogy felém hajol a göndör haja az arcába hullik,ahogy csókol ahogy suttog valamit a fülembe....Szerelmes vagyok abba aki megerőszakolt.!

8 megjegyzés:

  1. IMÁDOM !!!! könyörgöm ... újat kérek !!! IMÁDOM :))) <3

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik.
    most nem tudok mit mondani.
    sajnálom Anát, Harryt is, bár rá haragszom is egyben. És sajnálom Mattet is... és Taylort is.
    Az utolsó mondat.... arra nem tudok mit mondani... :'d
    szeretem Harryt ebbe a blogba, meg amúgy is, de most nagyon utálom, hogy ezt tette Anával és ahh...
    Hozd hamar a részt!!!:)))

    VálaszTörlés
  3. Uristen. Jajj... Itt van Matt *.* annyira jo, hogy vissza repult Anahoz. Azert eleg kenyelmetlen helyzet lehetett szamara, hogy ugy latja eloszor meztelenul a baratnojet, hogy sebek vannak rajta. Mert. Harry. Megeroszakolta. :@ kapja be
    U.i.: orulok h ma mar hoztad az uj reszt. Remelem a kovetkezot is ilyen gyorsasaggal hozod majd :) puszi <3

    VálaszTörlés
  4. bumsakalaka.. hülye vagyok.. de te istentelenül jól írsz! imádlak, imádom ahogy írsz, imádom a blogod, imádok mindent benned!! gondoltam hogy valami ilyesmi lesz. ❤ hamar a kövit.

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nagyon sajnálom, hogy eddig egyetlen egyszer írtam csak komit, de mindig telefonról olvastam és azon sokkal bonyolultabb:D Még mindig ugyan úgy imádom mint az elején, és nem tudom, hogy ki volt az az idióta - bocsánat - aki a nem tetsziket nyomta meg. :D Amúgy ez a Lindás dolog eléggé érdekes főleg hogy meghalt. Kíváncsi leszek, hogy ebből mi lesz. De Ana és Harry kapcsolata még jobban teszik, bár most Harry-re haragszom a legjobban. Hamar a kövit<3 :)

    VálaszTörlés
  6. Ááááá! Csak most olvastam el a 14. & 15. fejezetet de ugh. Ez eszméletlen... Harry + Ana or Harry + Taylor or Matt + Ana. Hát ez egy szerelmi négyszög ha mondhatjuk így! És Linda! Hogy a jó életbe tud az SMS-t küldeni aki meghalt? Vagy lehet, hogy nem is halt meg? Vagy csak valami hülye az aki tudja, követi Ana-t. Ez aztán izgi a javából. Köviiiiiiiiiit!
    Pusszant: Lara.

    VálaszTörlés
  7. Bassza meg! Most sem csalódtam benned ! :D
    Vároom a következőőt. Aztán ne sokááá hozd.^^
    xx

    VálaszTörlés
  8. valami fantasztikus ahogy írsz csak így tovább!!*-* <3 Minnél hamarabb az új részt!! ;) *-*

    VálaszTörlés