2013. április 19., péntek

Tizennyolcadik rész.

- Ezzel annyira nem értek egyet-nézett mélyen a szemembe.- Csak azért akarod,hogy ne haragudjak igaz?
- Részben-sütöttem le a szemem.
- Csinálok vacsorát-engedett el-Amúgy nem illik hozzád ez a ruha-lépett ki az ajtón.
Kicsit megalázva éreztem ezek után magam, leszaggattam magamról a ruhát és belebújtam Matt egyik ingében.Kimentem a konyhába és felültem a pultra.
- Útban vagyok?-kérdeztem Mattet miközben mellőlem elvett egy tányért.
- Nem.
- Meddig fogsz még rám haragudni rám?-néztem, ahogy sürög-forog körülöttem.
- Nem rád haragszom-kicsit erősebben rakta le a tányért az asztalra.
- Utolsó kérdés,sokáig fogsz még párszavas választ adni?-néztem rá unottan.
- Miért mit szeretnél,hogy válaszoljak?-nézett rám,most először miután kijöttem.-Direkt csinálod?
- Micsodát?
- Felvetted az ingem,amiből kilóg az a karcsú lábad és felül be se gomboltad,hogy a domborulataidat jól lássam.-fonta össze maga előtt a karját.
- Nem is vettem észre,de mit szeretnél kosztümbe legyek itthon?-néztem rá sértődötten.
- Elég volt-ugrott fel,majd nevetve megcsókolt.-Megkapod azt amit akarsz.-megfogta az inget és egy mozdulattal letépte a gombok szanaszét hullottak a padlón.
Ott csókolt ahol csak tudott,lehúztam róla a pólóját majd eldobtam..valamerre.Felkapott,majd bevitt a szobába letett az ágyra és lenézett rám.
- Nem szeretném,ha én is fájdalmat okoznék neked-mondtam
- Azzal okozol fájdalmat,ha elutasító vagy velem.
- Magamat büntetem ezzel,hogy nem tudtalak megvédeni.
- Mondtam már Matt,lépjünk túl,kérlek-a nyaka köré fontam a kezem és megcsókoltam.Matt olyan hevesen csókolt,hogy azt hittem fel fog falni most rögtön.Óvatosan levette rólam a maradék ruhadarabjaimat majd,minden kis zegzugot végigjárt rajtam.Mint derült égből villámcsapás úgy jöttek a gondolataim Harryvel töltött éjszakáról és már csak arra lettem figyelmes,hogy Matt mellettem szuszog és puszilgatja a homlokom,megtapasztaltam milyen ha valaki színleli azt,hogy elélvezik,Harrynél ezzel nem volt gond.
- Szeretlek-mondta,én pedig egyetértően bólintottam.-Eszünk?-kérdezte
- Mindjárt megyek csak összeszedem magam.-keltem fel az ágyból,majd besiettem a fürdőbe.
Magamra zártam az ajtót és gyors megmostam az arcom.Bámultam magam a tükörbe és az előbbi jelenetre gondoltam.Nem vettem észre,hogy sírok csak amikor a kezemen éreztem a meleg könnycseppeket.Még ha Harry nem is volt velem gyengéd,akkor is valamiért nagyobb biztonságba éreztem magam mellette,mint Matt mellett.Amennyire tudtam összeszedtem magam és kimentem Mattel vacsorázni,majd megnéztünk egy filmet és elmentem aludni.Matt kora reggel indult Las Vegasba,szóval én korán keltem,hogy el tudjak búcsúzni.
- Vigyázz magadra-adott egy puszit a homlokomra.
- Nem én megyek el a világ másik végére 1 hónapra-fonta karba a kezem.
- Sajnálom,én is nemrég tudtam meg és nem volt időnk beszélni-húzott magához és éreztem,hogy már most kiíván.- Ha bármi van hívj!.
- Szóval mindennap hívjalak-tettem hozzá
- Jó lenne-csókolt meg-Lenne egy kérésem
- Ne legyek Harry közelébe,tudom-csókoltam vissza
- Ez is jó lenne-mondta,majd elengedett- Szeretlek
- Én is-intettem,majd becsuktam utána az ajtót és visszafeküdtem még arra a 20 percre amim maradt.
Ráérősen felkeltem,majd csináltam magamnak egy jó erős kávét és leültem volna tv-t nézni,de pont kopogtattak.
- Megyek-kiáltottam,de nem jött válasz
Felségre nyitottam az ajtót és ott állt ő, azokkal a gyönyörű szemekkel és göndör fürtökkel.
- Mit keresel itt?-kérdeztem
- Gondoltam ma én viszlek be.
- Nem azt mondtad,hogy kerüljelek el?
- Nem ilyen értelembe gondoltam.Kérlek kezdjünk mindent tiszta lappal-nyújtotta a kezét.-Harry Styles.-hezitáltam egy kicsit majd hirtelen ötlettől fogva megragadtam a kezét.
- Anastasia Haward, de mindent úgyse tudunk előröl kezdeni.Gyere be inkább,csináltam kávét.
Harryvel először nem szóltunk egymáshoz,fura volt,hogy itt van...velem.Csak leültem vele szembe és ittuk a reggeli kávénkat.
- Matt elment?-kérdezte
- Igen.1 hónapra-néztem rá a közelgő poharamból.
- Ki fogod bírni?
- Mindenképp.
- Taylorral minden rendben?
- Aha,holnap koncertet ad.-ivott bele a poharába.
- Igen azt tudom.
- Figyelj,Anne szeretné még nincs itthon Matt visszajöhetnél hozzánk.-kereste a tekintetem de én mindenhova néztem csak rá nem.
- Ezt ő akarja vagy te?
- Mindketten,de megmondtam elkerüllek,nem tehetem jóvá azt amit a múltban elkövettem,de lehetne egy új kezdet.
- Segítesz összepakolni?-néztem rá.
- Mi?
- Bepakolni a bőröndömbe segítesz?-álltam fel az asztaltól és a poharakat betettem a mosogatóba.
- Nem hittem,hogy ilyen gyorsan beleegyezel.
- Én se,de nem szeretnék egyedül lenni a házba.
Harryvel hamar meglettünk bár inkább szórakozott a ruháimmal mint segített.A kocsiban zenét hallgattunk,majd mielőtt megérkeztünk volna jött egy sms-em.
- Na mi van,csak nem egy egy újabb testi erőszakra vágysz a bátyámmal?*L
Harryre néztem aki az arcomat fürkészte- Minden rendben?-kérdezte
- Persze,csak a nagyon nem vicces telefonbetyár.
- Mattnek szóltál?
- Nem volt rá alkalmam-mondtam és éreztem,hogy arcomat elönti a pír Harry pedig erősebben markolta a kormányt.
Anne egyből letámadott ahogy odaértünk és segített kipakolni,majd mehettek is dolgozni.Semmi nem volt a munkahelyen,megbeszéltük,hogy ebben a hónapba mik lesznek a tervek melyek a fontosabbak és ennyi.A fiúk és Taylor késő délután átjöttek szóval esélytelen volt,hogy pihenni tudjak.
- Mit csináljunk este?-kérdezte Niall miközben egy zacskó ropit ropogtatott.
- Én nem sokáig leszek,mert holnap koncert és kiszeretném magam pihenni.-mondta Taylor
- Majd hazaviszlek-adott egy puszit az arcára Harry,Taylor csak bólintott.
- Menjünk el bulizni-mondtam
- Jó ötlet?-nézett rám Zayn
- Legalább addig se arra gondolok,hogy Matt nincs itthon
- Igaz-értettek egyet a fiúk.
Harry elvitte Taylor haza mi pedig addig összeszedtük magunkat.Egy egybe részes bórszoknyát vettem fel,amihez az új magassarkúmat.A hajam alját begöndörítettem és egy kicsit erősebb sminket tettem fel.
- Mehetünk?-lépett be az ajtón Harry
- Egy pillanat-tettem el a telefonom a táskámba,majd megfordultam.
Harry a lábfejemtől a fejem tetejéig végigmért.A lábamnál időzött egy kicsit majd a dekoltázsomnál amit jól kiraktam,Matt szerintem levetetné velem ezt a ruhát.
- Csinos vagy-dünnyögte
- Köszönöm.-mondtam majd bezártak magam után az ajtót.
A fiúk már bent ültek a kocsiba és nagyba volt a veszekedés,hogy hozzanak-e kaját.Persze Niall volt a hadvezér,mert csak neki volt rá szüksége.
- De a buzogány süti finom-mondta
- De buliba megyünk nem enni-háborgott Liam
- Nem érdekel,hozom a buzogányt-ugrott ki a kocsiból.
- Hogy ez buzi hányt?-nézett körül Louis.
- Te eddig hol voltál?-szálltam be az anyós ülésre.
11-kor sikeresen elindultunk,Liam elvállalta a hazavezető utat így Harry is ihatott,bár mikor utoljára ivott akkor én jártam rosszul.A buliba tömegnyomor volt, mindenki egymásra taposott pár lány sikoltozott mikor meglátták Harryéket. Lepakoltunk az egyik asztalhoz és átadtam magam a táncnak a srácok először csak ittak,Louis jól be is fogott maga mellé.Már egy kicsit szédültem,de azért elmentem táncolni Harryvel. Őt pár lány közrefogta,de ahogy a fényekben ránéztem elfogott egy szívszorító érzés.
- Minden rendben?-hajolt közel hozzám,hogy halljam.
- Gyere velem-.fogtam meg a pólóját és kirángattam a hátsó sikátoros részhez.
- Rosszul vagy Ana?Hányingered van?-kérdezte
- Nem minden rendben.-vettem egy mély lélegzetet,majd kifújtam-Lefeküdtem Mattel.
- Tudom,ma már utaltál rá-nézett a kiszűrődő fény felé.
- Rád gondoltam-fordultam el.
- Sajnálom-mondta
- Nem úgy értem,veled akartam lenni.-néztem a szemébe,amibe most inkább megbánást és zavarodottságot láttam .
- Ana,mondtam nem bántalak többet.-nézett le rám,csak most tűnt fel,hogy még magassarkúba is alacsonyabb vagyok nála.
- Mattel nem élveztem,sőt nem is mentem el-léptem közelebb hozzá,Harry nem mondott semmit csak vett egy mély lélegzettet és betartotta.
Hirtelen,egyik kezével átkarolta a derekam a másikkal pedig beletúrt a hajamba és megcsókolt.Ebben a csókban minden volt,megbánás és vágy.
- Had legyek a szeretőd-kulcsoltam át a kezemet a nyakán.
- Az alkohol beszél belőled,nem kellek igazából-éreztem a férfias illatát ami áradt belőle.
- Annyira józan vagyok,hogy tudjam mit akarok és ha szorulna a hurok akkor abbahagyjuk,kérlek Harry szükségem van rád.
- Ana-túrt bele a hajába.-Nem tudod mit teszel velem.
- Undorodom magunktól,hogy ilyet teszünk,de szükségem van rád.
- Megrontalak.
- Már megtetted-mondtam ki mielőtt gondolkodtam volna,de Harry csak pimasz mosolyra húzta a száját és megcsókolt.
- Ma velem alszol-húzott magához,majd vissza mentünk a buliba,ahol éppen .....verekedés volt (?)

6 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon beteg! xD Annyira jóóóó lett! És szép hosszú. Gratulálok! Olyan jó,hogy gyakran hozol részt, és tök jót is írsz bele. (Csak lenne nekem ennyi ihletem...:$) Mégegyszer grat., és puszillak Klau! <3
    xx Adri

    VálaszTörlés
  2. Sosem okozol csalódást.<3
    Imádtam ezt a réészt is! Imádom,ahogy írsz és a történetet! Kíváncsi vagyok mi lesz a folytatásban.
    Szeretőők...uuuhhh.:D Őrültek..ehhh.:3 nagyon kíváncsi vagyok mi fog ebből kisülni.
    Abba ne hagyd a történetet,mert megpusztulok nélkülee!><
    Nagyon várom a kövii részt,és az is ilyen jóóó hosszú,tán hosszabb legyen.:3
    Best.<3
    BG.xx

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett csaj!
    megint nagyot alkottál!:D
    és ez tipikus Klaus befejezés lett!
    kíváncsi vagyok a veszekedésre!
    imádlak ❤

    A hülyéd xx

    VálaszTörlés
  4. Ohh :$ Harry és Ana! Igen, igeen! Kövit!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik a történet és várom a kövit! :3 ❤

    VálaszTörlés