2013. április 26., péntek

Huszadik rész.

Sziasztok egy hosszú résszel (remélem az is lesz) szeretném megköszönni a 8 komentet és a 35 feliratkozót,hihetetlenek vagytok:)♥ Viszont még azért is hoztam hosszabb részt mert ez már a 20.!!!!!!! Vannak kisebb hullám völgyeim a bloggal kapcsolatban a vége már teljesen megvan,de ne aggódjatok még egy ideig nem hagyom abba.Sőt elkezdtem egy új blogot,de az majd csak ezután hozom nyilvánosságra a címet azért elárulom: Mosolygós Bosszú (persze angolul,csak hátha valaki nem annyira tud) és akkor a rész:

music.


Mindenki rohanni kezdet, Anne gyors bevezetett a fürdőbe.
A wc fölé hajolva minden kijött amit ettem tegnap este és talán még délben is. Lassan álltam fel, de még így is megszédültem.  Taylor segített bemenni a szobába és lefektetett az ágyba, majd leült mellém.
- Minden rendben?- kérdezte
- Egy kicsit rosszul vagyok, de már jobb- motyogtam
- Szóval akkor lesz baba?- vigyorgott.
- Nálam biztos nem az a kérdés nálad lesz e?- erőltettem egy mosolyt az arcomra
- Hát lehetséges, mostanában nagyon rosszul vagyok.
- Teszted nincs?
- Majd megyek a nőgyógyászomhoz.
- Harry veled megy?
- Nem hiszem, túl sok dolga van mostanában.
- Értem-húztam magamra a takarót.
Nem tudom meddig beszélgettem Taylorral, de egy idő után már csak arra ébredtem, hogy valaki bebújik mellém.
- Szia- simogatta meg az arcom Harry
- Szia-nyeltem egyet,mert a szám kicsit kiszáradt- Taylor?
- Hazament, figyelj fogalmam sincs, hogy mi ez a babás ügy.
- Majd kiderül, azt mondta megy orvoshoz.
- Nem megyek el vele.
- Lehet jobb lenne,mit csinálsz ha tényleg terhes?
- Nem tudom nem szeretnék belegondolni.Inkább az érdekel, hogy te miért voltál rosszul.
- Nem vagyok terhes.
- Biztos vagy benne?
- Igen vagyis nem, nem tudom-ültem fel az ágyba- Mattől nem lehetek mert az csak később jelentkezhetek egyedül te csinálhattál volna fel de ugye védekeztél.
- Nem emlékszem
- Mi az, hogy nem emlékszel?- néztem rá
- Be voltam állva Ana-nézett rám úgy, mint aki tényleg bánja amit tett
- Nem hiszem el Harry...Matt ki fog akadni, ha esetleg kiderül.
- De nem vagy az- mondta
- Nem tudhatod- ugrottam ki az ágyból és elkezdtem pakolni a legkisebb bőröndömbe.
- Most mit csinálsz?- ült fel
- Elmegyek Matt után és megoldjuk.- néztem rá mérgesen
Bár nem voltam mérges rá, de akkor is ez tűnt a legjobb ötletnek,viszont azt kívánom bár ne tettem volna.
- Ne menj Ana,velem is megtudod oldani- állt fel és fogta le a kezem
- Hagyj Harry.-mondtam és elindultam a reptérre.
Mattnek nem írtam had legyen meglepi.Az út eszméletlenül hosszú volt és csupán négyszer voltam rosszul.Mikor leszálltam,elmentem abba a Hotelbe ahol Matt megszállt.
- Jó napot, itt szállt meg Matt Bomer?-kérdeztem a recepciós lánytól aki úgy nézett végig rajtam,mint valami útszéli repedtsarkún.
- Igen.
- Megtudhatom melyik szobába?
- Nem
- Miért?- emeltem meg a szemem a meglepettségtől.
- Mert nem fogad fanatikus rajongókat-mondta flegmán a lány
- Nem a rajongója vagyok hanem a barátnője- tettem karba kezem
- Előtted lévő 200 lány is ezt mondta-kezdett el pötyögni a gépén.
- Ide figyelj- fejeztem volna be a mondatom de egy ismerős hang szólított.
- Ana te vagy az?- tettem egy 360 fokos fordulatot.
- Matt-ugrottam a nyakába
- Mit keresel itt?- lepődött meg,de azért megcsókolt egyszer-kétszer
- Valamiről beszélnünk kell, de nem itt- néztem a lány felé aki lesajnálóan csak megrándította a vállát
- Szakítani akarsz?
- Nem.
- Harry?
- Nem.
- Akkor nem tudom- mondta
- Nem tudunk felmenni a szobádba?- kérdeztem
Szó nélkül felmentünk a szobájába ami úgy nézett ki,mint egy királyi lakosztály vagy még annál is szebb volt.
- Most komolyan,miért nem költözünk ide?- néztem körül a nappaliba
- Tőlem költözhetünk-fogta meg a derekam- Mi a baj,hogy iderepültél?
- Nem örülsz nekem?- néztem rá
- De nagyon is, de tudom, hogy valami baj van ezért nem tudok boldog lenni-ült le a kanapéra
- El kell mennünk orvoshoz- mondtam ki hirtelen
- Miért?
- Lehet terhes vagyok Matt- dőltem le mellé.
- Az nem lehet, hisz az csak később jelentkezne vagyis- igen, rájött,hogy Harryvel voltam és tőle lehet. A keze ökölbe szorult és olyat ütött az asztalra, hogy azt hittem kettétörik,megjegyzem fából volt.
- Ez biztos?- a szeme teljesen összeszőkült
- Nem,épp ezért jöttem,hogy megbeszéljük és veled szeretnék lenni bármi történjen is.
- Ha kiderül Ana, szeretném felnevelni.
- Ez komolyan mondod?
- Teljes mértékben, ugyan úgy fogom szeretni,mintha az enyém lenne és tőlem még jó pár gyereked lehet.
- Matt- öleltem meg, majd elvesztünk egy csókba.

*****

Harry szemszöge:

Ana elment már lassan 1 hete Matthez és azóta nem tudok róla semmit.Nekünk meg az új cd-n kell dolgoznunk, így csak este tudtam meg mit mondott az orvos Taylornak.
- Szia- köszöntem neki egy csókkal
- Szia-viszonozta
- Kérsz valamit enni?- indultam a konyhába.
- Igen-ült le a nappaliba.
Láttam rajta,hogy eléggé le van törve így nem firtattam,gondolom ha terhes lenne már rég úgy ugrott volna a nyakamba.Gyors összedobtam egy kis vacsorát,majd csendben elfogyasztottuk.
- Milyen napod volt?-kérdezte
- Elment, sok a munka meg ilyesmi- válaszoltam
- Anaról semmi hír?- csak megráztam a fejem.
- Finom lett- dicsérte meg a főztömet.
- Neked milyen napod volt?- kérdeztem egy falat között
- Hosszú
- Értem.
Összeszedtem a tányérokat,amikor Taylor megszólalt:- Terhes vagyok.- ahogy kimondta a tányérok kihullottak a kezemből és hatalmas csörömpöléssel értek földet
- Hogy mondod?- fordultam vissza hozzá
- Nagyon sajnálóm Harry, nem tehetek róla megtörtént.
- Taylor 20 éveinkben járunk, mit vársz, hogy hirtelen adjam fel az álmaim és legyek egy apa?- néztem rá olyan mérgesen,hogy még az is megfordult a fejembe,hogy megütöm.
- Nem kérte senki, ha kell egyedül is felnevelem.
- Hogyne persze-vágtam az arcokat.
- Nem hittem,hogy így fogsz reagálni.- fordult el könnyes szemmel.
- A kibaszott életbe Taylor, nem akarok még gyereket élni szeretnék. Azt szeretném,hogy a családomnak mindene meg legyen és ne csak évente lásson a gyerek a túrnék miatt.
- Megértem, de megtörtént
- Van más választásunk is.
- Nem nincs-potyogtak a könnyei.
- Mi folyik itt?- jelent meg az ajtóban Ana
- Ana-mondtuk egyszerre,de Taylor oda is futott.
- Hazajöttem-tátogott nekem.- Nem vagyok terhes
- Ő viszont igen- tátogtam és közben Taylorra mutattam.
Ana szeme teljesen elkerekedett és eltolta magától Taylor,hogy ránézhessen.
- Terhes vagy?-szögezte neki a kérdést.
- Igen,de Harry kiakadt-törölgette a könnyeit
- Azt hiszem vissza megyek- mondta de az ajtóban megtorpant.
- Megtartjátok.?
Nem és Igen ez a két válasz hangzott el szánkból persze az enyém volt a nem.Taylort inkább hazavittem és mondtam neki aludjon rá egyet,holnap pedig megbeszéljük a dolgot.Mire hazaértem Ana már kipakolt a táskájából és anyámmal beszélgetett.
- Nem hiszem el édes fiam, hogy egy kibaszott gumit nem tudsz használni- nézett rám anya
- Elmondtad neki?- kérdeztem hitetlenkedve
- El, mégis mit vártál anyukád a szövetségesünk.
- Igaz-ültem le melléjük.
- Most mi lesz?- nézett rám Ana
- Fogalmam sincs, Taylor meg szeretné tartani.
- Majd elintézzük,hogy ne akarja-állt fel anya- Jó éjt és ne hangoskodjatok-szólt ránk
- Nem írtál semmit, míg Mattel voltál -ültem Ana mellé
- Mindig mellettem volt.
- Lefeküdtetek?
- Harry.
- Szóval igen- a testem átjárta egy energia majd elernyedt, belegondolni is rossz, hogy osztoznom kell ezen a lányon.- Menjünk a szobába- nyújtottam a kezem ő pedig egyből elfogadta
A szobában jó erősen magamhoz szorítottam, mintha évekig nem láttuk volna egymást.
- Nem tudom mi lesz- sóhajtottam miközben a számat a nyakához érintettem.
- Én itt leszek melletted, megoldjuk-mondta és éreztem, hogy végigfut rajta a hideg.
- Hiányoztál.
- Te is nekem Harry-karolta át a nyakam és lehúzott az ágyra.
- Megörülök a tudattól,hogy Matt hozzád ért.-csókolgattam a nyakát
- Megint színleltem- erre a kijelentésére elmosolyodtam.
- Ezért boldog vagyok,mert csak én tudlak a csúcsra vinni-folytattam.
Pár éve,hónapja még el se tudtam volna hinni,hogy valaki ennyire tud hiányozni.
- Várj Harry, Matt írt-vette el a polcról a telefont Ana
- Mit írt?- kérdeztem, mert Ana teljesen megdermedt.
- Azt,hogy most jött neki valami üzenet L*-től, hogy elcserélték a kórlapokat.
- Hol csináltattad a tesztet?
- Itt.
- Itt?
- Mattel hazajöttünk,mert a barátja csinálta meg,hogy ne legyen belőle nagy sajtócikk.-nézett rám aggódó tekintettel
- Kinek a kórlapjával cserélték el?
-Tayloréval. 







6 megjegyzés:

  1. Na basszameg ez kibaszott jóó! Bocsánat a csúnya szavakért, de nem tudom szebben kifejezni magam! WAOW! Ha abbamered hagyni, én.. én.. ne tudd meg mit akartam irni 3 másodpercel ez előtt! Alig várom a kövit.! *--*

    Csók,
    Emily

    VálaszTörlés
  2. jóó ez volt olaj a tűzre ma estére...
    elsírtam magam... tessék
    nagyon jó lett csaj! váratlan fordulat..:)
    király vagy mint mindig!
    kibekurt nagy ez!!!


    Nagy-nagy szív csak neked! :DD ❤ ❤ ❤

    Puszi a hasidra
    Egy nagy hülye xx


    UI.: Gyerekek üdvözölnek! :DD

    VálaszTörlés
  3. gyaaa ez valami fantasztikus!! hogy tud valaki ilyen jól írni!! *-* hozdd az új részt!! :3

    VálaszTörlés
  4. Adcadnfkdsngknslnéaf!
    Valami eszméletlen jó lett!
    De ajj,ne csinááld.már. Kezdtem megörülni,hogy Ana nem terhes,erre meg össze cserélik Tayloréval a tesztet.WTF? Ne Ana legyen már a terhes naaaaa.:( légysziiiii.még tul korán van!
    >< Vároom a köviit. <3

    VálaszTörlés
  5. Jajj, annyira nagyon jó! És, jajj, az is jó, hogy Ana terhes, nem Taylor! :'))))
    Nagyon-nagyon siess, léégyszii! <3 <3 #pusziahasadra #loveyougirl #siessnagyonnagyonnagyon #nagyon <3

    VálaszTörlés