2013. március 24., vasárnap

Tizenkettedik rész

Mivel sokan szerettek volna péntek előtt egy részt és meglett a kommentek száma is ezért itt a meglepetésem :) Jó szórakozást vagy valami ilyesmit :D

music.

-Mi van?-ugrott fel Harry az ágyból
-Jól halottad feküdjünk-léptem oda hozzá majd visszalöktem az ágyra.
Először nagyon is ellenkezett,de végül mintha megadta volna magát.Beletúrt a hajamba majd a száját egyre erősebben nyomta az enyémhez. Megfordította magunkat ő volt felül én pedig alul,a pólómat egy rántással levette.A keze bejárta a felső testem míg a szájával a nyakamat szívogatta.
-Álljunk le-mondta
-Az utolsó kívánságomat teljesítsd mielőtt meghalok.
-Szerintem az elkövetkezendő 50 évbe még sok mindent fogsz tőlem kérni.-nézett le rám
-Már csak 3 napom van hátra.
-Miről beszélsz?
-Louis azt mondta 3 napom van hátra és halottalak amikor Diegoval beszéltél hogy kidobtok egy kukába miután megszáradtam.
-Te tényleg ennyire hülye vagy,vagy csak megjátszod magad?
-Nem értelek,ezt most miért mondod?-ültünk fel
-Louis csak átvert.
-Akkor miről beszéltetek?
-A kedvenc pólódról amit széttéptünk és nem akartuk már így visszaadni.
-Basszus,ez mennyire ciki-tettem a kezem az arcomra.-Jobb ha megyek
-Tőlem maradhatsz-nevetett Harry
-Kösz,inkább nem
-Várj-kiáltott utánam még az ajtóba
-Mond-nem néztem vissza rá
-Miért velem akartad elveszíteni?-jött mögém
-Nem tudom,te voltál a legközelebb.
-Hazudsz.
-Nehogy azt gondold,hogy olyan helyes pasi vagy-fordultam meg ő pedig olyan közel állt hogy éreztem a leheletét a nyakamon
-Tudod Ana nem gondolom,hanem tudom hogy az vagy és ne hagyd itt a pólódat-villantotta meg azt a "Én győztem,nekem nem tudsz ellenállni"-mosolyát
Kikaptam a kezéből,majd visszarohantam a szobába és magamra zártam az ajtót.
-Hogy lehettem ilyen bolond,hogy elhittem ezt az egészet.-sóhajtottam
Lefeküdtem aludni kisebb-nagyobb sikerrel majd reggel jó kómásan ébredtem.A fiúk már reggeliztek,de rá se néztem Harryre viszont éreztem magamon a tekintetét és a mosolyát.
-Hogy vagy Ana?-jött be Louis
-Te szemét ,úgy utállak-ugrottam és elkezdtem ütögetni mire ő elkezdett velem szaladgálni a hotel előcsarnokában.
-Nem hittem,hogy tényleg elhiszed,
-Utállak Tomlinson és ezért még nagyon megfizetsz.-suttogtam a fülébe majd leugrottam róla ami nem volt jó ötlet,mert az oldalam megfájdult. Diego újra átkötözte a fiúk pedig felvették a klipet az utolsó 3 nap erről szólt igazából és a negyedik napon még éltem.A reggel szokásos módon úgy telt ahogy szokott,lassan keltem ki az ágyból összepakoltam a bőröndömet,majd egy hatalmas sikolyra lettem figyelmes.
-Mi baj van?-rohantam le a lépcsőn
-Leégettem a nelvem-mutogatta Niall
-Ezért kellett ekkorát sikítani,azt hittem valakit ölnek.-nézett rá mérgesen Liam
-De mit cináljak vele?-nézett könnyes szemmel Niall
-Tegyél rá kutyaszar az mindig segít-mondta teljesen komoly fejjel Louis
-Ész honnan az Isztenből szerezzek kutyaszart?-kiabált Niall
-Az már a te problémád haver-nevetett Louis
-Most ezt mondjátok komolyan igaz?-néztem rájuk-Tedd a nyelved hideg víz alá és kész.-visszamentem a szobába nem,kora reggel ez egy kicsit sok volt.
Délelőtt a srácok még énekeltek egyet a gyerekekkel majd mindenki összepakolt és indulhattunk 3 órás utunkra a reptér felé.
Hosszú útnak ígérkezett,bár az első 1 órát átaludtuk és aludtam volna tovább is ha Harry nem fészkelődik mellettem.
-Mi bajod van ?
-Tele van a hólyagom-tette a kezét arra a bizonyos helyre
-Nem értelek.
-Hugyoznom kell basszus-kiáltott fel mire a többiek is felébredtek.
-Jó azért nem kellett volna kiabálni-fogtam be a fülem majd elővettem a telefonom
-Nem bírom ki-ugrált Harry
-Kérlek,légy erős.-mondtam
-Erős vagyok,de ezt jobb lett volna ha úgy mondod,hogy rám nézel-fordult felém
-Ja nem neked mondtam hanem a wifi kapcsoltnak-tartottam felé a telefonom,ami épp egy wifihez csatlakozott
-Én is szeretlek-nézett rám flegmán
-Tudom.
Az első benzinkútnál úgy ugrott ki Harry hogy a kocsi még meg se állt és persze hogy rajtam keresztül ezért én is vele estem,jobban mondva rá estem.
-Ha most azonnal nem szállsz le rólam akkor tuti hogy itt végzem el a dolgomat és velem együtt szégyenülsz meg.-nem kellett többet mondania azonnal bepattantam a kocsiba. Harry 10 perc után jött csak vissza.
-Na mi van haver, feltöltöttél egy egész uszodát?-kérdezte Liam
-Marha vicces-ült be mellém
-Szerintem azt volt-röhögött Niall
Az út további része mondjuk,hogy csendesen telt.Harry a hajammal volt elfoglalva azt fonta vagy legalábbis próbálta,Liam és Louis a barátnőjükkel telefonáltak,Zayn angry birds-özött,Niall Ninja Fruit-ot nyomott. Diego pedig valami filmet nézett.A repülő már várt minket ahogy felszálltunk mindenki Harry kívül sorba állt a wc-ért.Az út zökkenőmentesen telt,beszéltem anyuval és apuval is,mivel Anne elmondta nekik mi is történt  a buliba.A leszállás is úgy történt,ahogy az a nagykönyvbe meg van írva.Matt és Taylor ott várt minket reptéren és még jó pár rajongó lány.
-Sziaa-ugrottam Matt nyakába
-Szia-mosolygott-Jó volt az út?
-Sok mindent kell mesélnem,de érjünk haza előtte mert már nagyon éhes vagyok.
-Rendeljünk valami és nézzünk meg egy jó filmet?
-Ez jól hangzik.
-Mi is jöhetünk?-nézett rám Taylor
-Persze és sziaa-ugrottam az ő nyakába is-Minden rendben jól vagy?
-Most hogy visszajöttetek igen-mosolygott
-Akkor 8-ra gyertek át Matthez.
-Ott leszünk-mondta és odarohant Harryhez.
Hazafele próbáltam tömören elmondani, hogy mi történt de azt hogy le akartam feküdni Harryvel inkább kihagytam.Rendeltünk pizzát és valami kínait is,mielőtt jöttek volna Taylorék gyors lefürödtem.
-Milyen jó hogy itt a bőröndöd.-mondta Matt
-Bizony,bár Anne nem örült hogy nem megyek rögtön haza.
-Majd holnap hazaviszlek-csókolt meg.-Sőt ide is költözhetnél.
-Nem lenne egy kicsit gyors?-mosolyogtam rá,de tudtam hogy csak viccel
-De az lenne-csókolta meg a nyakam ahol azon az estén Harry is.
Pont nyolcra jött Taylor és Harry is valami Mexikói kaját hoztak.
-Azt hiszem most jól fogsz lakni-nevette Matt
-Úgyis elég éhes vagyok feleszem a hűtődet is.
-Akkor majd este jól megdolgoztatlak-adott egy puszit a homlokomra.
Nem akartam észrevenni de Harry e mondat hallatán elég szúrós tekintetet vágott.A film nem volt annyira jó de unalmas se inkább beszélgettünk.Taylor most új albumán dolgozik,Matt pedig a filmjén.Tizenegykor már Taylor nagyon fáradt volt azért indultak.
-Kikísérlek titeket-mondtam
Taylor előrement,Harry pedig elkapott.
-Ugye nem fekszel le vele.?-szorította meg a csuklom
-Mi közöd van ehhez?-próbáltam kiszabadítani magam
-Válaszolj!-húzta össze a szemét annyira,hogy már majdnem kínainak tűnt a gyerek.
-Lehet megtörténik,de ehhez nagyon nincs közöd.
-Ahogy gondolod-mondta és elindult Taylor után már azon voltam,hogy megyek be,de utánam szólt.-Ana
-Ha?
-Megbántam,hogy nem én lettem neked az első.-fordult meg majd intett egyet és elment.


4 megjegyzés:

  1. wowoowowow *-* azt hittem már lefekszenek... nagyon de nagyon jó lett! :DD ♥

    VálaszTörlés
  2. anyás.:DDD rohadtjólett. :D siess a kövivel. :)
    RealAlexa. xx

    VálaszTörlés
  3. Na jó én fetrengtem a röhögéstől. Niall baby adok kutyaszart a szomszédból ;) :DDD. Na meg Harry. Mit vedelt ez?! Meg uszoda! Kicsit undi lenne! De vannak olyan fanatikusak akik már azért is Harry vizeletében pancsiznának! Hát én tiszta hülye vagyok, komolyan. Fuuu most magamon röhögök. Nem, nem vagyok hülye. Csak furcsán normális. Minél elöbb kövit! :3 :$

    Csóközön: Bell

    VálaszTörlés
  4. Imááádlak.<3 Nem ismerlek sajnos,de imádlak.<3 :D
    Ennyire nem szerettem még egy blogot se! Már fogtam a fejem a röhögéstől,amiket összehordtak. Elmondom még ezerszer,hogy imádom a blogod mert nagyon de nagyon jóó. Örülök,hogy megtaláltam! Birom Harry és Ana "kapcsolatát". Na meg mindent!
    Az isten szerelmére még a héten hozd a következő réészt! Bízom benned,hogy hozod és hogy az is ilyen fantasztikusan jóó lesz! Ne soká kérlek szépeen.*—*
    Jah és legyen hosszú légyszi,tudsz te hosszabbat írni,ne sajnáld a helyet.:3
    Ez jó hosszú komira sikeredett,de ilyen hosszút még senkinek nem írtam. Na röviden; hozd a következő hosszúú részt.*—* <3
    By: Bubesz Grimes. xx

    VálaszTörlés