2013. március 22., péntek

Tizenegyedik rész.

music.

Harry Styles sírt.Patatokba folyt a könnye és a pólójával próbálta törölni.
-Harry-léptem oda elé-Jól vagy?
-Ana-nézett rám ijedten.-Nem akartam.hogy így láss.
-Ugyan már,te is emberből vagy Harry.-öleltem magamhoz.
Harry nem szégyellte tovább a könnyeit,a vállamon sírt,mint egy kisgyerek.Szorosan magához húzott éreztem a testének melegét tudom,hogy ebben a pillanatban nem erre kellett volna gondolnom,de legszívesebben letéptem volna róla a ruhát és odaadtam volna neki magam.
-Köszönöm.-tolt el egy kicsit magától.
-Ez természetes.-mondtam
Nem csak Harry sírt hanem mindegyik fiú megkönnyezte a gyereket,akiken segíteni se lehet valószínűleg.A fiúk csináltak egy kampány reklámot,majd elvittem őket kajálni.Nem tudom mikor éreztem magam ilyen jól és ezt a pillanatot nem akartam elrontani,de sikerült.
-Diego baj van-fordultam a mellettem ülő fiú felé.
-Mi az?-ugrott fel
-Átvérezte,nem...nem tudom hogyan történt.-már majdnem a sírás határán voltam amikor Zayn felkapott.
-Siessünk vissza a hotelba-mondta
Nem sok az amire emlékszem,Harry szólítgatott,Niall valami hagymát dugdosott az orromhoz és körülbelül ennyi.Már csak arra keltem fel hogy a hitelszobai ágyamban fekszem.
-Hogy vagy hercegnő?-simogatta a homlokom Louis
-Jól vagy,mi történt?-néztem fel rá
-Kicsit felszakadt a sebed de nem komoly,Diego szerint még van 3 napod.-mosolygott
-Hogy mi?-ugrottam fel hirtelen,ami elég rossz ötlet.
-Ezt lehet nem kellett volna elmondom-tette a kezét a szája elé.
-Hogy érted azt hogy 3 napom van vissza?
-Valami fertőzést elkaptál és nem tudunk hazamenni itt pedig nincsenek olyan felszerelések-állt fel.
-Ugye csak viccelsz?
-Miért viccelnék ilyennel Ana.
-Ez nem komoly,Harry úgyis megtesz mindent hogy megmentsen.
-Kétlem,most beszél vele Diego,hogy mondjon le rólad-ahogy ezt kimondta Louis én már rohantam is megbizonyosodni róla.
Harry és Diego a  folyosó közepén álltak én pedig elbújtam egy hatalmas szobanövény mögött.
-Akkor ennyi?-kérdezte Harry
-Igen
-És mit csinálunk vele?
-Kidobjuk?!!-válaszolta Diego
-Csak így simán az egyik kukába?
-Itt rengeteg ember csinálja ezt Harry.-tette karba a kezét Diego...
(-Ezek ki akarják dobni a hullámat egy kukába-saját megjegyzés.)
-Ahogy gondolod,akkor megvárjuk míg megszárad.
Nem tudtam tovább hallgatni,visszamentem sírva a szobámba, ledőltem az ágyamra és vártam a halált.Az fájt a legjobban,hogy így akarnak tőlem megszabadulni.
-Ana-jött be Niall-Jól vagy?
-Nem-vágtam rá
-Szóljak Diegonak?
-Nem kell köszönöm.-húztam a fejemre a takarót ezzel jeleztem,hogy nem akarok beszélgetni.

Harry szemszöge:

Ana átvérzett az étteremben,azonnal mindenki ugrott és segíteni próbáltunk,de nem tehettünk semmit mert egy kocsiba mit lehetne csinálni.Mikor odaértünk a hotelhez Diego mindnekit kiküldött csak engem tartott bent.Levágtuk Ana kedvenc pólóját és átkötött a sebét.
-Hogy van?
-Megmarad csak egy kis rész szakadt fel.
-Fertőzés?
-Nincs
-Akkor megnyugodhatunk-ültem le mellé az ágyra.
A szemem nem tudtam levenni a hasáról és a melléről.
-Ne bámuld ennyire feltűnően.-nézett rám mérgesen Diego
-Te hozzáérhetsz szóval nekem ne pampogj.
-Mosd ki inkább a pólóját.
-Jól van te házsártos spanyol Huan Migel-álltam fel.
Mire visszaértem Diego már végzett és betakarta Ana-t.Louis pedig ott ült mellette és simogatta.
-Gyere velem Diego.-mondtam és kimentem a folyosóra
-Mi baj van?
-Ez Ana kedvenc pólója,ha megtudja hogy eltéptük megöl minket.
-Nem tudja meg...-vágta rá Diego
-Akkor ennyi?-kérdeztem
-Igen
-És mit csinálunk vele?
-Kidobjuk?!!-válaszolta Diego
-Csak így simán az egyik kukába?
-Itt rengeteg ember csinálja ezt Harry.-tette karba a kezét Diego...

-Ahogy gondolod,akkor megvárjuk míg megszárad.
-Rendben.-válaszolta majd elment a fürdőbe,Niall pedig épp Anahoz ment,de alig telt el pár másodperc már kint is volt.
-Minden rendben?
-Kicsit hisztis de igen.
-Jól van
A nap további része nyugis volt,Paulnak elmondtuk mi történt úgyhogy nem is zaklatta a lányt a  hülyeségeivel.

Anastasia szemszöge:

Nem jött be hozzám egész este senki,ennyit érnék neki? Az életem utolsó napjait itt tengetem és még be se jönnek hozzám.Minek mondta el ezt Louis.A legrosszabb hogy még szűz is vagyok és Matt sincs itt,bár nem ő volt az első akire gondoltam,hogy el szeretném veszteni vele.Próbáltam elaludni de csak forgolódtam az ágyban.Harry és Diego kaptak külön szobát,lehet félnek hogy megfertőzöm őket.Felkeltem,hogy igyak egy pohár vizet,de Harry szobájának az ajtajánál kötöttem ki.
-Bejöhetek.-kopogtam
-Gyere-szólt vissza
-Aludtál?-kérdeztem
-Nem,nem tudtam.
-Én se.
-Jobban vagy?
-Ahhoz képest,igen.
-Mihez képest?
-Ne beszéljünk róla-zártam rá magunkra az ajtót.
-Holnap nehéz napunk lesz-ült fel az ágyba
-Már csak 3 nap.
-Igen és utána mindennek vége szerencsére.
-Hogy mondhatsz ilyet,azt hittem minden megváltozott.
-Meg is változott,de azért jobb lesz
-Harry te vonzódsz hozzám?
-Mi ez a kérdés hirtelen.?
-Válaszolj-kiáltottam rá
-Igen,azt hiszem igen.
-Lehet egy kérésem?-álltam elé
-Mond.
-Feküdj le velem...!




5 megjegyzés:

  1. Ez a rész volt eddig a legjobb :D siess s következővel mert nem bírom már a következőt akarom olvasni :D

    VálaszTörlés
  2. nee.X'''DDDDDD nagyon nevetek.xDD hogy lehet ilyen Ana.? :DDD de attól függetlenül jól elszórakoztam rajta.:DDD csak így tovább, várom már a kövit.♥

    VálaszTörlés
  3. Imádoooooom! ez lett a kedvenc blogoom!! a 2. rèsztôl fogva beleszerettem a sztoridba! ! Nem birom Taylort,de ebbe a sztoriba jo. a 2. rèszt vègig röhögtem.xd nagyon jol kitaláltad a sztorit remèlem sok ilyen joo rèsz lesz mèg! :D
    könyörgöm ne sokà hozd a kövii rèszt!! Ès hosszùú legyeen! <3 imádooom.

    itt az èn blogom is nèzz be.;D
    www.colourfullimaginaryworld.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Merész csaj! De szerintem félre értelmezte Lou mondatát. Szegény most meg abban a hitben él, hogy napjai vannak hátra!

    VálaszTörlés