2013. március 15., péntek

Tizedik rész.

music.

A repülő út nagyon hosszú volt,próbáltam elütni a fiúkkal az időt de néha rettentően rosszul voltam a légörvények miatt.Louis se bírtam jobban ezért néha összebújva aludtunk vagy éppen filmet néztünk.

-Mikor érünk már oda?-kérdezte,teleszájjal Niall 
-Még körülbelül 5 óra-válaszolta Paul
-Addigra még vagy 6 tányér gyors bevágsz-húzta ki az egyik fülesét Zayn
-Esetleg problémád van?-nézett rá mérgesen Niall
-Nekem nincs.-dugta vissza
-Mindig ilyenek?-kérdeztem Louistól
-Általában,de ez csak baráti vita-mosolygott
-Lou nem jössz játszani egyet?-nézet hátra az egyik ülésből Liam
-Mit játszol?
-Need For Speed-vigyorgott
Louisnak nem kellett több úgy ugrott át rajtam,hogy majdnem szájba is rúgott.A dokim is beállt hozzájuk játszani,én pedig a takarómmal átkucorodtam Harry mellé.
-Zavarok?-kérdeztem
-Szóltál?-vette ki a fülesét.
-Csak annyit kérdeztem,hogy zavarok?
-Nem,ülj csak le-húzódott arrébb 
-Köszi-ültem le mellé.
-Akarod nézni?-nyújtotta az egyik fülest,de csak megráztam a fejem.
Nem szóltunk egymáshoz semmit,úgy 1 óra után Harry feje a vállamon landolt,elaludt.Nem löktem arrébb,inkább közelebb bújtam hozzá,majd én is elaludtam.
-Ana kelj fel kérlek-keltegetett Diego a cuki orvosom.
-Mi a baj?-néztem fel rá
-Át kell kötnünk a sebedet.-mondta
Harry már nem a vállamon feküdt hanem én az ő ölében.Éreztem,hogy valaki a hajamat simogatja,de azt hittem csak álmodom.Szó nélkül felkeltem és elmentem a fürdőbe Diegoval.
-Segítsek levenni a felsőd?-kérdezte
-Megköszönném-emeltem fel a kezem
Lassan megfogta a pólóm szegélyét és elkezdte felhúzni a szíven rettentő gyorsan vert,nem voltam hozzá szokva,hogy valaki vetkőztessen.
-Minden rendben?-kérdezte
-Igen-válaszoltam,de a hangom elcsuklott.-Diego lehet egy kérdésem?
-Persze
-Te spanyol vagy?
-Apukám spanyol édesanyám pedig angol-válaszolta
-Értem.
-Miért?
-Csak kíváncsi voltam mert igazából semmit nem tudok rólad.
-Elég sokat leszünk együtt,szóval lesz időd megismerni.-vette le a hasamról a kötést.-Már nem is olyan csúnya
-Remélem minél hamarabb begyógyul.
-Ennyire meg akarsz tőlem szabadulni?-nézett fel rám mosolyogva
-Jaj,dehogyis nem erre gondoltam,kérlek ne értsd félre-magyarázkodtam
-Tudom,nyugi csak vicceltem.-vette elő a fertőtlenítőt.-De nem értek veled egyet
-Miben?
-Hogy ilyen hamar lábra álltál.
-Muszáj volt.
-Nemértelek.-néztem le rá
-Most gondolj bele,olyan helyre mész ahol rengeteg beteg kisgyerek van rosszul van lekezelve a sebed,bármilyen fertőzést elkaphatsz.
-Azért vagy itt,hogy ne kapjak el semmit
-Látom nem érted.-állt fel
-De igen nagyon is értem mire akarsz kilyukadni,de nekem ez a munkám a fiúkkal kell lennem,neked pedig az hogy vigyáz rám.
-Megteszem a tőlem telhetőd,de kérem a gyógyszereket.
-Miket?
-Ne játszd a hülyét Ana-nyomott neki a falnak.-Tudom hogy szedtél be.
-Mégis honnan?
-A seb sokkal lassabban gyógyul mint ahogy kellene neki és ez csak egyet jelenthet vagy valami fertőzésed van vagy gyógyszerezed magad.
-Fertőzés is lehet és akkor miért mondtad,hogy már nem is olyan csúnya?
-Kizárt és azért hogy bevalljad amit csinálsz.
-Mert?
-Ana,fertőtlenítem a sebed,lehetetlen hogy valami bajod legyen.
-A kabátzsebembe van-fordítottam el az arcom,hogy ne kelljen ránéznem
-Ügyes kislány-fogta meg az állam.-Most pedig fordulj meg
Megfordultam és ezután elég kínosnak éreztem a helyzetet a hátamon és a hasamon is éreztem a meleg leheletét,amitől teljesen kirázott a hideg.
-Minden rendben?
-Nem.-vágtam rá olyan hangosan,hogy még is megijedtem-Utálom hogy nem egy vén öreg banya vagy bácsi vagy.
-Miért?
-Tudom hogy tudod miért mondtam.
-Nem éppen,ezért kérdeztem.
-Minden lányból ezt váltod ki-nem mondott semmi csak hallgatott.-Túl helyes vagy orvosnak.
-Te meg túl szép lány vagy betegnek-fogta meg az oldalam,hogy közelebb húzzon magához.
-Srácok mindjárt leszállunk-szólt be Paul
-Már megyünk-válaszolt Diego.
Rám adta a pólómat,majd mielőtt kimentem volna megfogta a kezem.
-Ha lehet a viszonyunk maradjon meg ezen a szinten,neked barátod van.
-Nem kell rá emlékeztetned-hagytam ott,majd leültem Harry mellé aki segített becsatolni az övemet.
A leszállás hamar megvolt és nem volt vele semmi probléma csak a fülem dugult be,ezért bevettem vagy 3 rágót hogy végre normálisan halljak.Három kocsi várt minket a reptérnél amit elvitt minket a szállodánkhoz. Diego velem volt egy szobába,ennek Harry se nagyon örült ezért ő is beköltözött hozzánk.Az első nap úgy telt hogy kipakoltunk majd mindenki elment aludni.Reggel arra keltem,hogy valaki az ajtónkon dörömböl.
-Niall takarodj-kiabálta ki a párna alól Harry
-Engedj be Harry Louis meg akar verni.-kiabált Niall
-Mi a baj-ültem fel
-Ana kérlek engedj be,bármit megteszek-könyörgött én pedig nagy nehezen feltápászkodtam.
Diego jött ki a fürdőből egy száll köntösbe épp mikor Niall rontott be az ajtón,Harry pedig ahogy meglátta,hogy a szemem megakad Diego kidolgozott felső testén azonnal felugrott és eltakarta a kezével a szemem.
-Öltözz fel,Niall te pedig kifelé-parancsolgatott.
-Mit csinálsz?-próbáltam eltolni a kezét.
-Nem nézhetsz te ilyet,kicsi vagy te ehhez Mucsai lány.
-Harry fejezd már be-akadtam ki,de ő addig el nem engedett míg Diego fel nem öltözött.
Elég hangosan indult a reggel és a délután is ilyen volt.A fiúk itt akarják felvenni a videoklipet,szóval elkezdtük az előkészületeket Paulal a fiúk pedig beteg gyerekekhez mentek.
-Nem néznéd meg a fiúkat?-nézett rám a papírkupac mögül Paul
-De szívesen-mondtam
Diego is ott volt velem folyamatosan,mikor megérkeztünk a szívem összeszorult a gyerekek láttán és akkor megláttam Harry-t úgy ahogy ezelőtt még soha.






3 megjegyzés: