2013. március 14., csütörtök

Kilencedik rész.

21 feliratkozó nagyon köszönöm nektek,hogy olvassátok a blogom:) Adrienn megfogadom a tanácsod és figyelek a vesszőkre (nem volt jó a word és itt meg nem írja ki hogy hova kellene).Azt is köszönöm hogy komiztok és mindenféle építő kritikát is elfogadok :) Itt egy EXTRA hosszú rész,remélem tetszeni fog :)

music.

Harry szemszöge:

Az asztalunknál ültünk és azt hallgattam,ahogy Lou Ana-t nyüstöli,hogy menjen vele táncolni.Már azon voltam hogy én megyek el vele rázni egyet csak ne sírjon a szája,mire Ana végre beadta a derekát.Felállt és a szoknyáját igazgatta ahogy ráfeszült a feszes lábára teljesen begerjedtem,majd inkább a barátnőm felé fordítottam a tekintetem aki éppen Zaynel táncolt.Ittam még pár pohár erőset hogy lehűtsem magam de csak arra tudtam gondolni milyen is lehet az ágyban ez a Mucsai lány.Nem bírtam ki hogy ne nézzek rá,ott ugrált Louissal,balról pedig egy fekete ruhás lány közelített feléjük.Későn vettem észre hogy mi van a kezébe.Futottam oda Lou pedig húzta el Ana-t de akkor már késő volt a lány a kezében tartott kést belemélyesztette az oldalába,majd valami olyasmit kiabált,hogy "Ezt Taylor és Harry miatt kapod'.-Az események túl gyorsan pörögtek már a kezembe tartottam a fekete felsőm tiszta vér lett,Taylor a mentőket hívta a többiek teret csináltak nekünk.
-Ana ébredj fel-ütögettem az arcát,de nem jött válasz
-Mindjárt itt lesznek a mentők,de valami nagy dugó van.
-Akkor mi visszük el-mondtam-Ennyivel bőven tartozunk és nem akarom őt elveszíteni ahogy az unokahúgomat.-kiabáltam át a tömeget,Taylor és a fiúk pedig bólintottak.
Felemeltem a lányt mivel ittam ezért Liam vezetett,olyan gyorsan vágtunk át a kocsik között hogy még nekem is meg kellett kapaszkodnom.
-Ana kérlek tarts ki-fogtam a fejét.
-Harry-nyögte-én..
-Semmi baj minden rendben lesz,csak tarts ki egy kicsit még.A többiek is jönnek utánunk.
-Fé-Félek.-csuklott el a hangja azt hiszem a fájdalomtól.
-Nem kell félned itt vagyok melletted nem engedem hogy bármi bajod essen.Aki ezt tette azt elintézik a rendőrök.
-Harry...ha esetleg..mond meg nekik hogy köszönök-
-Kuss legyen Mucsai legalább most az egyszer fogd be az a nagy és izgató szádat-kiabáltam rá,Liam nem mondott semmit az útra koncentrál erőteljesen.
-Meg kell nekik mondanod-nyöszörgött
Nem tudtam tovább hallgatni ahogy a sok hülyeséget összehordja nem volt más választásom,a számmal betapasztottam a száját legalább egy ideig nem beszél.Nem tartott sokáig a "csók" mert azt vettem észre hogy Ana nem vesz levegőt.
-Hé kislány lélegezz nekem.-néztem le az oldalára és az egész kocsi kárpitja tiszta vér volt.-Liam siess.-szóltam előre.
Liam még erősebben rálépett a gázra közben Taylor is hívott,hogy megvan a lány aki megkéselte Ana-t.
-Harry vigyázz rá-mondta a telefonba.
-Vigyázok ha te is magadra,ne menj a lány közelébe.Szeretlek.-mondtam
-Én is szeretlek-mondta,majd kinyomta a telefont.
Amikor odaértünk a kórházhoz már vártak minket.
-Nem lélegzik és nagyon vérzik-tettem a hordágyra
-Azonnal a műtőbe visszük-mondtam az orvos.
Ennél többet nem tudtam tenni a többiek is megjöttek előbb utóbb,anyám is sírva rontott be a kórházba.
-Hogy van?-kérdezte
-2 órája bent vannak a műtőbe de nem tudunk semmit-mondta Taylor
-Értem-ült le mellém.
3 és fél órát ültünk a váróba mire az orvos kijött az öltözéke tiszta vér volt.
-Doktor úr hogy van?-rontott oda anyám
-Túl van az életveszélyen,de a többi már rajta áll.
-Ezt hogy érti?-kérdezte Matt
-A kés nem ment olyan mélyre hogy egy fontosabb szervet eltaláljon de az alkohol és a hangulatjavító gyógyszerek miatt túl sok sav termelődött és egy gerincvelő ideget is majdnem átvágott a kés.
-Hangulatjavító?
-Igen,többféle drogot is találtunk a szervezetében körülbelül 3 hónapja kezdhette el szedni.
-3 hónapja akkor...-kiáltott fel Niall
-Akkor halt meg Linda-vágtam rá
Nem tudott senki mit mondani Matt és anyám bement Anahoz,majd Taylor is bement.
-Te nem akarsz Harry?-kérdezte Matt
-Nem tudom jó ötlet lenne-e.
-Menj csak-veregette meg a vállam Matt
Mikor beléptem a terembe egy csomó műszer tárult elém és mindegyikre rá volt kötve Ana.Az ágynemű hófehér színét vette át a bőre,pedig általában is nagyon fehér.A szája repedezett volt ,de még így is eszembe jutott,mikor a kocsiban megcsókoltam vagy a szőnyegen, talán nem ez volt a legjobb alkalom hogy ezen gondolkodjam.

Anastasia szemszöge:

Gépek csipogására lettem figyelmes és hogy Matt és Anne beszél hozzám,majd minden elsötétült és Taylor biztató szavait is halottam,fogta a kezem és azt ismételgette,hogy minden rendben lesz.Próbáltam kinyitni a szemem de sehogy se ment.Túl nagy volt a csend de éreztem hogy valaki figyel,éreztem a bőrömön egy tekintetet,majd a kezemen egy jéghideg ujjakat.
-Itt vagyok neked Ana....még ha Linda el is hagyott.-sóhajtott-Sajnálom azt amit tettem veled mikor először az életembe léptél.Úgy törtél rám,mint derült égből villám csapás,tudtam hogy bajt hozol rám,de nem fog érdekelni csak gyere vissza...hozzám-szorította meg a kezem
A szemeimre mintha ólmot öntöttek volna,folyt a könnyeim és égette a szemem amiért csukva volt.Matt nem mondott ilyen szépeket nekem,mint Harry.
-Kérlek ne sírj-törölgette le a könnyeimet.
Meg akartam szólalni de újra mély álomba merültem,nem tudom meddig lehettem így,arra ébredtem hogy rengetegen orvos áll körül.
-Hál istennek-mondta az egyik maszkos férfi
-Mi történt?-szólaltam meg de a nyelvem be volt dagadva,kiszáradtam és a torkom is kapart.
-Pihenj csak most már minden rendben lesz-mondta egy másik orvos.
A gondolataim csak cikáztak,hogy vajon mi történhetett.Visszatoltak egy szobába ahol Matt,Anne Harry és Taylor ült egy kanapén.Mikor megláttak az arcukon a megkönnyebbülés jeleit láttam.Harmadszorra sikerült úgy megböknie az ápolónak,hogy rendesen rám legyen kötve az infúzió és egy kis vizet is kaptam.
-Annyira örülök hogy ébren vagy.-fogta meg a kezem Taylor
-Mi történt?-kérdeztem,miközben megköszörültem a torkom
-2 napig teljes kómába voltál,majd hirtelen elkezdett zuhanni a vérnyomásod és a szívverésed is leállt.-simogatta a hajam Anne
-Értem-néztem rá Matt-re aki a kezemet az arcához szorította,Harry pedig ott ült mozdulatlanul a kanapén.
-Szedd össze magad mert így is el kellett tolnunk az utazást-szólalt meg,mikor észrevette hogy nézem
-Mikor megyünk?-kérdeztem
-Nem hiszem hogy jó ötlet-szólalt meg Anne
-Egyet kell hogy értsek-mondta Matt
-De én szeretnék menni-mondtam
-Ez nem tőled függ Ana-mondta Taylor
-De igen jól vagyok,nincs semmi bajom.-vágtam rá
-Most élesztettek újra és azt mondod nincs semmi bajod?-nézett rám mérgesen Matt
-Akkor majd fogadunk egy orvost aki ott lesz mellettem,kérlek Anne-néztem rá a pót anyukámra
-Nem tudom-sóhajtott-egy feltétellel.
-Igen?
-Ha én választom ki az orvost és nem fogsz vitatkozni ha nem tetszik.
-Ebbe még benne is vagyok-próbáltam tapsolni a kezemmel de az infúzió miatt nem sok sikerrel.
-És valamiről beszélnünk kell Ana-nézett rám komolyan Anne
-Mi lenne az?-kérdeztem a többiek pedig jobbnak látták ha kimennek egyedül Harry maradt benn
-Mióta drogozol?
-Tessék?
-Nem kell titkolnod,drogot találtak a szervezetedben az orvosok,szóval mióta?-tette karba a kezét Harry pedig leült az ágyam végébe.
-Azt hiszem 3 hónapja.-ismertem be
-Miért?
-Linda-válaszoltam
-Kicsim-ölelt meg Anne és nem bírtam tovább újra előtörtek a régi emlékek,hogy mit miért tettem.
-Mond el az egészet.
-Harry-szólt rá Anne
-Nem igaza van,ennyit megérdemeltek ha már ezt eltitkoltam-köhögtem-Az elejét nem kell elmesélnem,mert tudjátok hogy mi történt.Nem keresték tovább Linda holttestét a tengerbe,nem tudtam magam túltenni.A legjobb barátnő elvesztés mindenki számára trauma lehet,de én nem csak összevesztem vele hanem örökre el is vesztettem.Dolgoztam,anyuékkal veszekedtem,elzárkóztam a külvilágtól az exem belerántott Brooklyn legmocskosabb "alvilágába" estéről-estére jártam a klubokat,mindent beszedtem amit adtak és úgy éreztem hogy ezzel enyhíthetem a fájdalmamat.Addig így is gondoltam mikor el nem küldtek ide és Harrybe megláttam a barátnőmet, ugyan olyan szemtelen,göndör fürtös haj,csodálatos zöld szem.Többet szedtem be minden este ezért hamar ki is ütöttem magam,azt hiszem ennyi lenne-mondtam
-Többet nem csinálhatod,megérteted?-ugrott fel az ágyról Harry és a csuklómat elkapta.
-Harry nem olyan egyszerű leszokni róla-mondtam
-Majd akkor mi szépen leszoktatunk róla-mondta
-Mindent megteszünk-nézett rám Anne
Úgy örültem hogy itt vannak mellettem és nem tudtam mire vélni Harry hirtelen személyiség változását.AZ idő hamar eltelt,3 napot voltam még a kórházban,kivizsgáltak és kiválasztott Anne egy fiatal fiút aki körülbelül csak 4 évvel idősebb nálam de már megvan az orvosija.Nem volt ellenemre,hogy ő vigyázzon rám de Harry és Matt annál inkább ellenezte.Míg én a fiúkkal megyek utazni Matt forgatáson lesz.Most pedig itt ülök a One Direction magánrepülőjén és éppen Ghánába tartunk 5 fiúval plusz a cuki orvosommal.



5 megjegyzés:

  1. Jó, ez most lehet égő lesz, de már egyszer megírtam az egészet, amit elfogok küldeni és kilépett ez a szar. -.-
    úgyhogy írhatom újra a kommit, ráadásul ugyanolyan hosszút szeretnék írni mivel azt kérted.
    szóval.. NAGYON TETSZIIK!!!!
    Imádom!!
    Először is.. nem értem miért csinálta ezt a rajongó.... -.-
    Harry nagyon aranyos volt, mikor olyan szépeket mondott Anának.
    Én is elsírtam volna magam, úgy mint Ana.
    És nem hiszem el hogy drogozott! remélem leszokik róla.:)
    Az nagyon bejött, mikor Anne szerzett egy fiatal orvost Anának:DDDDD
    Harry és Matt meg féltékenyek:DDD
    nagyon nagyon nagyon tetszett:D
    remélem hamar jön a következő:DD
    kiváncsi leszek mi lesz Ghanában:))
    Imádlak♥

    VálaszTörlés
  2. Szia L.! Nagyon szép fejezet lett.(és szép hosszú, grat'). Jól tetted, hogy megfogadtad a tanácsom... :)
    Harry nagyon aranyos. Olyan jó, hogy végre nem olyan köcsög Ana-val. Eddig is jó volt a történet, de most mégkívncsibb vagyok. :D ~töööök cuk'. <3
    Érdekesek a fejlemények. Kíváncsi vagyok, mi lesz Ghanában.
    Ami az egész fejezetben legeslegjobban tetszett:"mikor el nem küldtek ide és Harrybe megláttam a barátnőmet, ugyan olyan szemtelen,göndör fürtös haj,csodálatos zöld szem."
    De az sem volt kispiskóta, hogy Hazza maci megcsókolta Ana-t :) <3 siess a kövivel, Puszillak, Adri

    VálaszTörlés
  3. Hát.Ez.Valami.Eszméletlen :O Iszonyú jó lett nagyon de nagyon siess a kövivel!!!!!

    VálaszTörlés
  4. wáááoww nagyon jóóóó!!! :DDD úgy imádom ahogy írsz! ♥

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés