2013. március 1., péntek

Hetedik rész.

music.

Sajnálom hogy este jött csak a rész,de találkoztam a barátommal:) Nagyon köszönöm a sok díjat és a 19 feliratkozót imádlak titeket!♥

Csak úgy ültem ott és azon gondolkodtam hogy mit akar ez tőlem.Miért csinálja ezeket velem ha ott van neki Taylor.Viszont a lelkem mélyén tudtam hogy játszik veled de igaza volt,teljesen elaléltam tőle.Lezuhanyoztam hogy lenyugtassam magam,de teljesen ki voltam.Minden érzékem csak egy dologra tudott koncentrálni...Harry szájára ahogy a nyakamhoz ér.Épp hogy megérintettem magam az ajtó kicsapódott és Taylor rontott be,elég idegesnek tűnt.
-Nem hiszem el hogy ezt tetted velem-kiabált rám.
-Taylor megmagyarázom.-ugrottam fel az ágyról
-Ezen nincs mit megmagyarázni Ana azt hittem tényleg barátok lehetünk erre te fel se keltesz mikor hazajössz a randidból pedig mindent hallani akarok.
-Várj mi?
-Írtam egy üzenetet hogy azonnal kelts fel ha itthon vagy mert mindent hallani akarok,és Harry szólt hogy itthon vagy szégyelld el magad.-háborgott.
-Mit mondott még Harry?
-Hogy teljesen fel vagy izgulva-mondta kicsit lenyugodva sőt azt hiszem nevetett is magába.
Harry elment az ajtó előtt és a szokásos elégedett mosolyát villantotta meg.Taylorral 3 órán keresztül beszéltünk míg mindent szóról szóra elmondtam neki.Alig vártam hogy letegyem a fejem egy kicsit aludni.Délután 3-kor keltem fel Anne a konyhába volt és sütött Harry a kanapén ült és filmezett.Csináltam magamnak szendvicset majd betelepedtem mellé.
-Taylor?
-Hazament-válaszolta flegmán
-Mit nézünk?
-Tv-t
-Szóval most ezt játsszuk?
-Nem játszunk semmit-nézett rám.
-Akkor az a tegnapi mi volt?
-Nekem nem jelentett semmit sajnálom ha félreértetted.
-Mindenkinek adod a szépet közben pedig egy kis pöcs vagy.-vágtam rá olyan arrogánsan amennyire csak tudtam.
Kikapta a kezemből a szendvicset,letette az asztalra majd közelebb húzott magához.
-Barátnőm van neked meg pasid szerinted jó dolog ezt csinálni?
-Még nincs pasim és nem én csinálom hanem te.
-Rossz fiú vagyok fogadd el.
-Akkor ezt miért nem mutatod meg a világnak?
-Mert van egy maszkom amit hordanom kell.
-Félsz hogy megutálnának az emberek.
-Az is benne vagy a pakliba.
-De azért nem vagyok olyan rossz mint az te gondolod.
-Rosszabb vagy.
-Próbáljuk ki-megmarkolta a hajam majd közelebb húzta a fejem az arcához.
-Tudom hogy szeretnéd hisz tegnap jól ott hagytalak igaz?
Nem tudtam válaszolni hangok nem jöttem ki a számon csak néztem Harry zöld szemét és vékony ajkát.Az egyik felem azt kiabálta hogy akarom mindenét akarom,míg a másik teljes erejéből ellenkezett.Bekapcsolta a rossz fiú mágnest amivel egyre jobban húzott magához.
-Hogy akarsz így Taylor legjobb barátnője lenni ha már a látványomtól is vizes leszel?
-Elmondok neki mindent-toltam el egy kicsit magam.-Nem is történt olyan nagy dolog.
Ahogy kimondtam meg is bántam Harry meglökött egy picit hogy hátradőljek a kanapén majd fölém hajolt és a szájával betapasztotta az enyémet.A keze felcsúszott a toppom pántjához majd lassan lehúzta és a nyakamra forró csókokat lehet.Visszatért a számra és a nyelvével utat tőrt magának teljesen elkábultam hogy tud ilyen jól csókolni?Míg én ezzel voltam elfoglalva ő egy csodálatos piros foltot hagyott a nyakamon.
-Csak mondom ma Taylor és Matt is átjön vacsorára...kíváncsi vagyok ezt hogyan magyarázod meg.-megmarkolta a mellem majd adott egy puszit közéjük aminek hatására felnyögtem,ő pedig nevetve elment a konyhába.Gyorsan berohantam a fürdőbe és megláttam hogy tényleg volt egy hatalmas szívás nyom a nyakamon.Elővettem azt a sálat amit még a nagyi kötött nekem,nem volt sok alkalmam használni,de most eljött az ideje.Megfürödtem megszárítottam a hajam a nyakam lealapoztam valamennyire és feltettem a sálat.Kimentem segíteni Annenak a konyhába.
-Fáj a torkod Ana?
-Egy picit-játszottam el a mű köhögést.
-Vegyél be egy gyógyszer ott van a felső szekrénybe.
-Jó majd este veszek be-mondtam
-Ahogy gondolod, megterítenél?
-Persze.
Kivittem a tányérokat Harry jött le egy száll törölközőbe.
-Most komolyan egy sál?
-Problémád van a nagyim kézimunkájával?
-Nekem?Nincs..! Remélem te is örökölted mert egyszer majd kipróbálhatod-mutatott le a "haverjára" 
-Meghagyom Taylornak..bocs
-Ő az ilyenbe nem megy bele!
-Miből gondolod hogy én igen?
-Mondtam kívánni fogsz minden egyes porcikám akarni fogod.
-Megjöttünk-rontott be Taylor egy pezsgővel.
-Hali-vettem egy 180-as fordulatot.
Matt itt állt azokkal a gyönyörű kék szemeivel a másik oldalamon meg maga a sátán csupasz felső testtel.
-Szia-jött oda egy puszira
-Szia.-viszonoztam
Anne hamar készen lett a vacsorával és a fiúk is átjöttek szóval két asztalt össze kellett tolni.Mellettem Matt és Zayn ült előttem Harry és Taylor.
-Nagy illetlenség sálat hordani vacsora közben-nézett rám azzal a tipikus Harry nézésével
-Sajnálom fáj a torkom.
-Akkor is kibírod szerintem nélküle.-vedd csak le.
-Harry hagyd ha fáj neki-lökte oldalba Taylor
-De engem zavar vedd csak le-kacsintott rám
Levettem a sálat és azzal minden szem a nyakamra szegeződött.
-Matt ezt te csináltad?-nézett rá mérgesen Anne
-Nem ő volt.
-Akkor?
-A porszívó.
-A porszívó?-röhögött fel Niall és utána már mindenki..egyedül Taylor és Harry nem.
A vacsora csak az én nyakamról szolt meg hogy más testrészem is került-e erotikus kapcsolatba.A fiúk elmentek majd Matt is bár lopott egy csókot és üzente a porszívónak ha még egyszer ezt csinálja eltöri a csövét.Taylor ma itt aludt,este át is jött.
-Bejöhetek?-nézett be az ajtón
-Persze-tettem félre a laptopom.
-Minden rendben?
-Nem semmi nincs rendben-feküdt mellém.
-Mi baj van?
-Harry!-kezdett el potyognia  könnye.
-Mi baj van vele.?
-Szerintem megcsal-vágta rá
Tudtam hogy abban a pillanatba mindent el kellett volna mondanom de szereti Harryt és nem tehetem tönkre a kapcsolatát ezért ezt a kis játékot meg kell Harryvel szüntetnem.
-Taylor ez a nyakamon nem Harry volt...tudom hogy azt gondolod de nem.
-Akkor?Kizárt hogy porszívó
-Sajnálom...de tényleg az volt-nyeltem egy nagyot-valamit beszívott megnéztem és odakapott a nyakamhoz.
-Tényleg nem Harry?
-Nem!A barátnőmnek tekintelek én sose akarnám őt!
-Annyira megkönnyebbültem-ölelt meg
Sokáig beszélgettünk még majd elment aludni hajnalba kimentem inni Harry a konyhába ült.
-Szia porszívós lány.
-Eddig Mucsai voltam
-Az is vagy-állt fel
-Nem akarok semmit Harry állj le ezzel a játékkal Taylor azt hiszi megcsalod...légy hasznos és ásd meg a sírodat ha nem fejezed ezt be!
-De kemény itt valaki-lökött neki a hűtőnek.
-Mondom nem akarok semmit Harry!-kiabáltam rá de ő a szájával betapasztotta a számat
Nem tudtam ellenkezni leszorította a kezemet.
Taylor pedig megjelent az ajtóba.




4 megjegyzés:

  1. Imádom<3 Csak miért pont itt hagytad abba? :D kíváncsi leszek Taylor reakciójára. hamar hozd a kövit<3 ;)

    VálaszTörlés
  2. wáow! *--* kíváncsi leszek mi a folytatás! :D ❤

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett!!!:DDD
    Imádom:DD
    hozd hamar a részt:)
    és az a rész amit küldtem, az nagyon bejött:DDDDXD ♥

    VálaszTörlés