2013. február 8., péntek

Negyedik rész.

Nagyon szépen köszönöm a díjat és hogy már 13-an iratkoztatok fel plusz a komikat.Nagyon jól esik hogy írtok és minden építő kritikát is elfogadok:)

music.

-Apa te hogy kerülsz ide-futottam oda hozzá, de ő megállított.
-Pakolj és megyünk-mondta szigorúan.
-Hova?-hátráltam egy lépést
-Haza.
-Jhon kérlek Margarettel ezt már megbeszéltük a lány maradhat.
-Nem lesz belőle nagyvárosi nő hazajön szépen velem.
-És mit van akkor ha én nem akarok?
-Az apád vagyok és azt csinálsz amit mondok.-dörmögte a szokásos mély hangján
-18 éves vagyok dönthetek a sorsom felől
-Ha így állunk akkor haza se gyere többet.
-Nem is fogok-vágtam rá és sírva berohantam a szobámba.
Halottam hogy Anne próbálja nyugtatni apámat,de utána bementem a fürdőbe és lezuhanyoztam.Mire visszaértem Harry ült az ágyamon.
-Nem vagyok jó kedvembe szóval nem a legjobbkor jöttél.
-Tudom találkoztam apáddal.
-Örülök neki,de ha megbocsájtasz, szeretnék felöltözni.-mutattam végig a törülközőmön
-Csak tessék ne zavarjon hogy itt vagyok.
-De nagyon is zavar-álltam vele szemben
Hirtelen felállt és az indulattól én is hátrálni kezdtem, míg nem a fürdőhajtóhoz szorított.Éreztem a teste melegét az illatát keveredve egy kis sajtos chipsel talán.A leheletét megéreztem a fülem mellett majd egyre lejjebb.
-Na ide figyelj mucsai lány-suttogta a fülembe-édesapád eljött érted miért nem gondolod meg magad és mész haza a mocsaradba..mind a ketten tudjuk hogy nem vagy ide való.
-Tessék?-akadt el a lélegzetem.
-Kis szűz vagy a nagyvárosba,nem itt a helyed és azt hiszem nem csak a nagy városba vagy szűz-harapta meg a fülem-menj haza-mondta majd sarkon fordult és ott hagyott.
Megsemmisülve éreztem magam hogy mondhatott nekem ilyeneket ez a kis ficsúr.Gyors magamra kaptam a legközelebbi tiszta ruhámat és kimentem.A nappaliba apa Anne  Harry és Taylor ült.
-Apa akár mit mondasz nem megyek vissza új életet kezdek itt és munkám is van.-csaptam az asztalra-és tönkre kell tennem valakit bármi áron.-ijedten nézett rám mindenki kivéve Harry a szemeivel mintha ölni tudott volna.
-Kit akarsz tönkre tenni?-kérdezte apám.
-Ő egy olyan személy aki meg se érdemli hogy híres legyen.
-Köze van Lindához.
-Igen-vágtam rá.Taylor ránézett Harryre de ő csak engem bámult.
-Jól meggondoltad...nem jövök el érted újra.
-Sajnálom apa szeretlek titeket,mindent köszönök nektek,de most szeretnék önálló lenni egy kicsit.-néztem rá
-Ahogy gondolod-állt fel.
Fogta a cuccát én pedig kikísértem,nem engedte hogy elvigyük a reptérre inkább taxival ment.Nem szeretett soha búcsúzkodni ahogy én se,talán jobb volt így.
Taylor segített vacsorát csinálni Harry pedig az ajtóba várt.
-Jól meggondoltad?-lépett mellém
-Igen.
-Szóval tönkre akarsz tenni?
-Bizony Harold,azt hittem a beszélgetés után minden más lesz köztünk,de elkezdtél egy játékot.
-Játékot.?
-Bizony egy játékot-löktem neki a falnak.-Egy kis piszkos játékot akarsz játszani tőlem megkapod csak nehogy rosszul járj.-nyúltam be a pólója alá.
-Nem játéknak szántam szüzecske.-hajolt közelebb hozzám
-Miből gondolod hogy szűz vagyok?
-Ha nem lennél az akkor ettől nem jönnél zavarba-fogta meg a mellem Harry
Abban a pillanatba jött ki Taylor mi pedig szinte ellöktük egymást.Az arcom rákvörös lett amin Harry csak nevetett.
-Megmondtam-artikulálta miközben átölelte a lányt.
A vacsora csendben telt senki se beszélt apa látogatásáról,korán elmentem lefeküdni mert fáradt voltam,de viszont aludni nem tudtam Harryn járt az eszem hogy miért csinálja ezt mi a célja miért utál ennyire.Már csak arra keltem fel hogy csörög az ébresztő valamikor hajnalban elnyomhatott az álom.Lezuhanyoztam gyors és magamra kaptam egy titkárnős szerelést. Anne készített nekem csokis gabonapelyhet majd szaladtam taxit fogni,de Harry megállított miközben.
-Elvigyelek?-kérdezte a kocsijából.
-Nem kell kösz.
-Van elég hely-vigyorgott.
-Inkább gyaloglak akkor már kitudja útközben kiugornál és hagynál meghalni.-néztem rá mint aki tényleg komolyan gondolja amit mond.
-Balszerencsét hozna mucsai lányokat ölni.
-Amúgy is balszerencsét hozok.-kacsintottam rá majd ott hagytam.
Fogtam egy taxit mielőtt még utánam jönne és betuszkolna a kocsijába.Mikor odaértem a stúdióhoz a fiúk már ott voltak és egy férfival beszéltek.
-Ana gyere ide-kiabált nekem integetve Louis.
-Hello-köszöntem.
-Kislány ő itt Matt Bomer ..Matt ő itt Anastasia Haward a manager húgunk-mutatott be a férfinak Louis.
-Az a Matt Bomer?
-Amelyik?-mosolygott rám.
-Aki szerepelt a Nagy Svindlibe és a Magic Mike-ba?
-Személyesen.
-A rajongód vagyok-néztem rá tátott szájjal de aztán visszajött az eszem-Nyalnám a tested.
-Tessék?-néztek rám egyszerre a fiúk.
-Vagyis izé dolgoznom kell-mondtam és a kezemmel takartam az arcom majd elmentem a konyhába.10 perc után azt hittem már kilopózhatok,de pont akkor nyitott be Matt amikor én mentem volna ki.
-Bocsi-mondtam
-Semmi baj én törtem rád.-mosolygott
-Csináljak neked egy kávét?
-Megköszönném-ült le az asztalhoz.
-Szóval te vagy a fiú új managere.?
-Igen.
-Halottam felőled Harry jó haverom.
-Akkor te is tudod hogy mucsai lány vagyok.
-Csak hülyéskedik.
-Nem tetszenek az ilyen viccek-tettem le elé a poharat.
-Megértem-mondta és közben tette a cukrot a pohárba.-Szóval nyalnád a testem?-nevette el magát
-Nyelvbotlás volt-öntöttem ki majdnem a kávét
-És mit is akartál mondani akkor?
-Azt hogy..jó ebből már nem mászhatok ki.-öntöttem neki kávét majd leültem vele szembe.
-Aranyos volt.
-Inkább ciki.
-Hogy tetszik London?-váltott gyorsan témát.
-Nedves.-ismertem be
-És nem szereted a nedves dolgokat?-a szemeivel az egész testemet pásztázta át.
Azok a gyönyörű kék szemek,de miről is beszélek
-Az apám lehetnél.
-Tessék?
-Bocsi...hangosan gondolkodtam.
-Azon gondolkodsz hogy az apád lehetnék.?
-Nem hanem hogy nedves vagyok vagyis izé..direkt csinálod?
-Nem csináltam semmit-tette védekező állásba  kezét.
-Minden emberből ezt hozod ki?
-A nedvességet?
-Nem..ezt hogy zavarba jönnek.
-Miért zavarba jöttél?-jött közelebb
-De te nem meleg vagy?
-Huh ez kicsit erős volt dőlt hátra a székbe..nem nem vagyok az és nem is nagy köztünk a korkülönbség-ölt hátra a székkel.
-Szóval te meg Harry barátok vagytok?-ittam bele a kávémba ami már teljesen kihült
-Igen-mosolygott-de jó hogy mondod meg is nézem hogy megjött-e
-Várj megyek veled úgyis neki kell állnom telefonálgatni erre-arra
Matt kinyitotta előttem az ajtót egy igazi úriember Harry pont előttünk állt.
-Hello haver-fonta össze maga előtt a karjait Harry
-Én léptem Szia Matt majd még beszélünk-intettem neki.

5 megjegyzés:

  1. Huhh. Imádom hogy feszültség van és imádtam az elejét annak ellenére, hogy Harry elég -hogy szépen fejezzem ki magam- cseppetsemkedves volt. Nagyon jó lett, és kiváncsian várom milyen szerepe lez a csávónak a sztoriban. Jó rész lett.xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóóóóó!!!
    És Matt*-*-*-*-*-*
    Harry pedig... annyira tudja h milyen hatással van Anára..:D és annyira nagyképű amikor önelégülten mosolyog amiatt, hogy Ana félbeszakította a csókolózást.:DDD
    Várom a részt bébi♥♥

    VálaszTörlés
  3. uhhh *-* de jóóóó!!! imádom imádom imádom! ♥

    VálaszTörlés
  4. Awww *--*
    Kedvenc rész Klauu <3
    És jók benne a perverz részek is ;)

    VálaszTörlés