2013. február 22., péntek

Hatodik rész

Nagyon köszönöm a 16 feliratkozót nagyon örülök hogy ezt a blogomat is olvassátok és jó visszajelzéseket kapok:)


Az ebéd nagyon jól volt Mattel egy igazán különleges férfit ismertem meg.Visszamentem dolgozni mert volt még pár irat ami el kellett rendeznem a kis "kiruccanásunkat" beleértve.Taylor és Harryy előbb hazamentek így gondoltam sétálok,de Matt felajánlotta hogy hazavisz.
-Köszönöm a  fuvart-szálltam ki a kocsiból
-Nagyon szívesen máskor is.-mosolygott az ajtónak támaszkodva.
-Egy igazi úriember vagy-nevettem el magam
-Még nem ismersz eléggé.
-Szeretnélek megismerni.-mondtam
-Holnap ráérsz?
-Szombat van szóval remélhetőleg igen.
-Egy vacsora belefér velem?
-Talán több is-mondtam majd sarkon fordultam és bementem a házba.
Harry a nappaliba ült és újságot olvasott.Taylort nem láttam sehol.
-Szia-köszöntem neki
-Te meg Matt?
-Tessék?
-Láttam hogy hazahozott.
-És?
-Semmi.
-Helyes,Taylor hol van?
-Hazavittem pihenni nagyon kikészült.
-Tudom lehet be is nézek ma hozzá.
-Nem fontos,nem a te dolgod.
-A barátnőm.
-Nincsenek barátai.
-Majd akkor én leszek-mondtam és bementem a konyhába.
Nem volt semmi innivaló ezért ittam egy korty tejet de ki is köptem az új ruhámra.
-Ja azt tegnap én is beszoptam.-nevetett mikor meglátta hogy kiköpöm.
-Hülye vagy,akkor miért nem dobtad ki?
-Gondoltam ne csak én igya belőle.-röhögött
-Nem értékelem a humorod.
-Nekem tetszik ahogy a fehér csorog az arcodon,bár jobban örültem volna ha az a fehér...
-Fogd be nem vagyok kíváncsi a perverz gondolataidra.
-Tudom hogy élvezed mikor játszom veled.
-Nagyon nem.
-Vizes lesz tőlem a bugyid ne is tagadd.
-Kicsit túl sokat képzelsz magadról-hátráltam mert egyre jobban közeledett felém míg végül a konyhapultnak ütköztem.
-Félsz tőlem?
-Kellene?
-Nem vagyok olyan jó fiú mint amilyennek látszom Ana.
-Illik rád a mondás.
-Melyik?
-Nem minden az aminek látszik.
-Tényleg találó-nyomott neki a pultnak
-Nem is foglalkozol Taylorra.
-Tőled nem akarok semmit csak szeretem mikor zavarba jössz kislány.
-Elegem van belőled.
-Nem adok 2 hetet és oda meg vissza leszel miattam.
-Kétlem-csusszantam ki a kezei közül.
Felrohantam a szobámba és magamra zártam az ajtót egészen addig nem jöttem ki míg Anne haza nem jött.Vacsora után megnéztünk egy filmet Taylor pedig átjött.Másnap reggel én keltem a legkorábban nem tudtam aludni izgultam a randi miatt mint valami tini,már 9-kor tudtam mibe fogok menni.Egy fekete testhez simuló ruha és hozzá illő fekete magassarkú.Ez az egy olyan ruhám amibe tényleg nőnek éreztem magam.Egész nap a szobámba voltam persze Taylor néha benézett.Este 8-ra jött értem Matt.
-Vigyázz magadra és ne ad olyan könnyen magad-ölelgetett meg Anne
-Anne csak egy vacsora.
-Tudom de akkor is olyan hamar kirepülsz a fészekből.
-Nem fogok..."anya"-mosolyogtam rá
Harry cammogott le a lépcsőn pizsama nadrágjában úgy nézett ki mint egy maci.
-Hát te hova mész?-nézett végig rajtam
-Randim lesz
-Kivel?
-Mattel
-Sok sikert.-mondta majd ott hagyott.
Mikor kiléptem az ajtón Matt a kocsinak volt dőlve kalap volt a fején és öltönybe volt.Tipikus rossz fiú stílus.Teljesen ellentéte Harrynek...Ő rossz fiúnak öltözik de jó fiú Harry jófiúnak öltözik de amúgy rossz fiú.
-Nagyon csinos vagy-mosolygott rám
-Köszönöm ön is nagyon jól néz ki-nyitotta ki nekem a kocsiajtót.
-Csak ön miatt-nevette el magát
London egyik leghíresebb éttermébe mentünk.
-Hogy kaptál asztalt?-kérdeztem miközben sétáltunk az asztalunkhoz
-Vannak befolyásos barátaim-kacsintott rám.
-Ohh..értem,és nem öltöztem alul?
-Egyáltalán nem,megsúgom hogy te vagy itt a legszebb.
Matt egész vacsora alatt bókokkal árasztott el és éreztem hogy folyamatosan elpirulok.Háromfogásos menüt rendeltünk próbáltam hölgyként viselkedni de azt hiszem nem mindig jött össze...főleg mikor a csirkecombot megfogtam és kirepült a kezemből a másik asztalra.Persze Matt kinevetett de egyből elfordultunk nehogy minket hibáztassanak.Vacsora után elmentünk sétálni a parkba ahonnan a csillagokat pont jól lelehetett látni.
-Fázol?
-Egy picit-mondtam
-Tessék-terítettem rám a zakóját majd közelebb húzott magához.
-Köszönöm ezt a napot
-Én köszönöm hogy elfogadtad a meghívásom.
-Öröm volt eljönni,de lassan mennünk kellene.
-Rendben de előtte ha nem bánod-hajolt közel hozzám
Tudtam mit szeretne és engedtem is hogy megcsókoljon egy ilyen nap után.Nőnek éreztem magam a karjai között nagyon szenvedélyes volt a csók.Ezt nem tudom olyan hamar elfelejteni.
-Most akkor mi?-kérdeztem
-Randiztunk
-Úgy értem hogy..
-Rajtad áll minden.
-Értem-mondtam
Mikor hazaértünk egy puszit leheltem Matt szájára majd bementem nem néztem vissza nem tudom mi lesz velünk de lépésenként haladjunk azt hiszem.A házba sötét volt gondolom Anne már alszik.Bemenetem a szobámba bezártam az ajtót Harry pedig ott ült az ágyamon.
-Jó volt a randi?
-Mit keresel itt?
-Jó volt a randi?
-A legjobb.
-Megcsókolt.
-Meg
-Élvezted?
-Életem egyik legjobb csókja volt.
-Vizes lett a bugyid.
-Az lett,még valami kérdés.
-Nincsen-mondta majd felállt
Elkapta a kezem és ledöntött a szőnyegre majd elkezdte csókolgatni a nyakam és szívogatni.
-Mit csinálsz Harry?-próbáltam letolni magamról.
-Megmutatom mitől is lesz vizes a bugyid.
A testem nem ellenkezett a lábam a derekára kulcsoltam a körmömmel a meztelen felső testét karmolásztam míg ő a nyakamat kényeztette.
-Na ettől aztán igazán vizes lett a bugyid-mászott le rólam majd ott hagyott.


5 megjegyzés:

  1. Matt♥♥
    és Harry....:'D azért még ígyis imádom:D♥
    Hozd hamar a részt!!!!!!♥♥

    VálaszTörlés
  2. Húú HARRY nagyon rossz:D de imádom ahogy harryt leírod bár jobb lenne ha nem csak játszana ana-val. de amúgy nagyon jó rész lett, és Matt..tetszik:Dx

    VálaszTörlés
  3. áááháháháhááháhááhá *---* jól vagyok! megint nagyon jó! istenem ha tudnád mennyire ♥ én! kérlek ezt ne tedd velem! felturbózol majd pofám megcsókolja a föld édes ízét. úgy értem a fordulatok nagyon jók! Tudod mi jutott eszembe! :D ♥

    VálaszTörlés
  4. Hali ^^
    Vár rád valami nálam! :)
    http://thisismylife-stella.blogspot.co.uk/2013/02/6-dijam-3.html xx

    VálaszTörlés
  5. Szia. :)
    http://vashappenin1d.blog.neon.hu/<-------- meglepi :)

    VálaszTörlés