2013. február 1., péntek

Harmadik rész.

Meglepetés!:) Remélem tetszeni fog és köszönöm a komikat nagyon jól esik csajok :))♥ Szóljatok és ha kell kiraklak titeket persze ha ti is engem;)

music

Reggel arra keltem hogy Taylor piszkálja az arcomat.
-Jó reggel Csipkerózsika.-nevetett a hasonlatán.
-Neked is mit csinálsz itt?
-Kész a reggel Anne megkért hogy szóljak
Nagy nehezen felkeltem mindenem fáj,izomlázam volt és a felrepedt szám is sajgott.
-Nagyon fáj?-kérdezte Taylor.
-Egy kicsit izomlázam van de megleszek-próbáltam mosolyt erőltetni magamra de csak jobban húzódott a seb-Majd alapozóval eltüntetem,de menjünk enni mert farkas éhes vagyok.
Nem volt kedvem felöltözni ezért egy hosszú póló és rövidnadrág volt rajtam.Mikor kiléptem az ajtón Anne már az asztalnál ült.
-Jó reggel kislány -nézett rám mosolyogva
-Jobbat-nyújtózkodva ásítottam.
-Bent hagytam a konyhába a narancslevet idehoznád?
-Persze.
Átvágtam a nappalin be a konyhába Harry épp turmixolt valamit,csak egy boxer volt rajta semmi más.
-Jó reggelt-köszöntem rá
-Neked is Mucsai lány-nézett végig rajtam
Kezdtem megbánni hogy nem öltöztem fel,minden apró kis részletet megnézett rajtam.
-Ha befejezted a bámulásomat elvinném a narancslevet-nem mondott semmit csak arrébb állt,hogy odaférjek a hűtőhöz.A narancslé a legalsó polcon volt le kellett hogy hajoljak érte és akkor megéreztem valamit..
-Bocs csak kiveszem a tejet-hajolt el a fejem mellett Harry a kezét a derekamra csúsztatta majd haladt befelé a hasamon hátulról valami nyomott nagyon jól tudtam hogy mi de próbáltam nem törődni vele.
-Köszönöm-mondta és megvillantotta arrogáns mosolyát,majd kiment
Kivettem a narancslét és nekiöltem a hűtőnek a szívem a torkomba került a gyomrom pedig hármat bukfencezett.Mit akart ezzel elérni?Kimentem és leültem Anne mellé Harryvel szemben.Kerültem a tekintetét,de a szemem sarkából láttam hogy figyel,szerencsére megérkeztek a fiúk úgy ültek le mintha itt élnének.
-Harry halottad valami új managerünk lesz-tolta magába a kiflit Niall,Harry rögtön rám nézett.
-Tudom srácok és ismeritek is.-nézett gonosz vigyorral rám,majd a fiúk is.
-Te vagy az?-kérdezte megrökönyödve Liam
-Ez mekkora buli már-ugrott mellém Louis-Gondoljatok bele végre lesz egy húgunk.
-Én nem így fognám fel a dolgot-vágta rá Harry
-Mi bajod van?
-Ő a főnökünk főnöke...ha bepöccen ránk akkor tangába ugrálhatunk a színpadon.
-Esetleg te Harry mindenről tudunk ne feledd.-vágta rá Zayn.
-Most azt játsszuk hogy én vagyok a rossz?-kérdezte Harry miközben ivott a tejből.
-Én szeretem ha rossz vagy-adott egy puszit az arcára Taylor.
-Szobára-ült le mellém Zayn
Gyorsan mindenki megkajált és közben figyeltem Anne-t aki olyan boldognak tűnt,talán ez hiányzott az életéből a sürgő forgó gyerekek,mint egy nagy család.Harry néha-néha rám nézett de inkább Taylorral foglakozott..eszembe jutott a konyhás esett de amilyen gyorsan jött olyan gyorsan el is ment.Felmentem a szobába magamra kaptam egy fekete farmert hozzá egy egyszerű fehér pólót rá pedig egy fekete blézert.Taylor rávett hogy fekete magassarkúba menjek amitől nem is tartózkodtam de Londonba az eső miatt nagyon csúszósak az utak.Egy kis alapozó szempillaspirál kihúztam a szemem és egy leheletnyi szájfény...és Linda kedvenc szemüvege.Az útja előtt adta hogy emlékezzek addig rá...mintha előre tudta volna. Anne kölcsön adta az egyik táskáját hogy legyen mibe bepakolnom később a fizetésemből vennem kell pár dolgot ha tudom hogy itt maradok több cuccal jövök.
-Mehetünk?-kérdeztem
-Csak nem gyászolsz?-kérdezte Louis mire leesett neki,hogy mennyire rátrafált..nem hiába öltöztem feketébe.-Sajnálom-
-Semmi baj,menjünk.
Harry elvitte dolgozni Taylort én pedig a srácokkal mentem be az irodába.
Egyeztettem a főnökökkel hogy mit is kel valójában csinálnom.A teendőim közé tartozott hogy pletykarovatokat és divatlapokat nyálazzak át.Minél több időt kell majd a fiúkkal töltenem mindenhova kísérnem kell őket és a legfontosabb ha Paul nem bír velük lépjek közbe.
-Na mit mondtak?-fogatozott Niall
-Nem a húgotok leszek hanem a nagy tesótok.
-Ezt értenem kellene?-kérdezte Louis
-Ha Paul nem bírna veletek akkor én fogok rendet tenni,plusz pár újságot át kell nyálaznom a legújabb divatok miatt és mindenhova mennem kell veletek.
-Szóval Paul 2 leszel.-
-Nem Zayn ő csak egy Mucsai lány.-halottam Harry hangját a hátam mögül.
-Mucsai?-kérdezték egyszerre a fiúk, mielőtt Harry megszólalhatott volna megtettem helyette.
-Egy kis senki aki más hátán akar népszerűséget szerezni amire valójában semmi szüksége,mocsárból jött és szenvedésből táplálkozik.-néztem rá Harryre aki jókedvűen mosolygott.
-Kihagytad hogy formás seggű tehetséges színészek.-az arcomba áramlott minden vér és tudtam hogy nem a melegtől lett vörös a fejem.
-Mr. Superstar ki akarja hozni a sodrából a főnökét?
-Ugyan kérlek-legyintett
Míg a fiúk felvettek 2 számot nagy nehezen addig én legalább 35 újságot néztem át.
-Éhes vagyok-szólalt meg Niall
-Elmegyünk enni?-kérdeztem
-Persze-csillant fel a szeme.
-Várjatok mi is jövünk-szólt utánunk Liam
Bementünk egy étterembe ami kiderült hogy Niall kedvenc helye a Nando's. Mindenki mást rendelt mivel én nem voltam otthon az itteni ételekben ezért Niallre bíztam...kár volt.Legalább 6 más-más ételt rendelt nekem.
-Ezt nem tudom megenni egyedül-tettem volna a számba a krumplit de Harry kiharapta a kezemből.-Mit csinálsz?-fordultam felé
-Azt mondtad nem tudod megenni egyedül hát segítek rajtad.
-Én is segítek-szállt Niall és Louis
Louist megértem ő alig evett de Niall nem tudom hova raktároz ennyi ételt.Miután befejeztük visszamentünk dolgozni én átnéztem a ruhatárat és hogy hamarosan itt a srácok turnéja.Taylor úgy este 7 fele jött az irodába.
-Szia csajszi-ugrott a nyakamba-
-Szia-öleltem át
-A srácok?
-Épp egy dalt vesznek fel azt hiszem.
-Hogy megy a sorod?-ült le mellém
-Egész jó mókának tűnik-mosolyogtam rá
-Az a lényeg
Harry jött ki mikor megpillantotta Taylor odajött és átkarolta a lány derekát és megcsókolta.Ilyenkor érzem magam kínosan ,de szerencsére elmerültem inkább a divatújságba és próbáltam nem a cuppogásra figyelni,de mikor már vagy 5 perce csókolóztak elegem lett.
-Figyeljetek-álltam fel-nagyon aranyosak meg édesek vagytok cukorborsókáim de értékelném ha nyáladzást nem előttem tennétek mert nagyon kínos a szitu,lehet nektek nem de nekem igen ja és Harry mielőtt bármit mondasz ez főnöki utasítás.-fújtam ki egy szuszra a levegőt.
Taylor csak nevetett a kirohanásomon viszont Harry önelégült mosollyal nézett...hogy miért,fogalmam sincs.Befejeztem a munkát és taxival mentem haza mert a srácok még bent maradtak.
-Megjöttem-léptem be és akkor megláttam apámat ahogy összefont karokkal a nappali közepén áll Anne pedig mellette.



7 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik siess a kövivel!!!!

    VálaszTörlés
  2. nagyon nagyon jó rész! és imádom ahogy írsz! és téged is! ♥ ♥ ♥ :DD

    VálaszTörlés
  3. Am nagyon jól irsz, és nagyon vicces..:D csak igy tovább! :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon nagyon tetszik a blogod! :D lehet h én sem kommentelek valami sokat de most már akkor fogok :D nagyon jól írsz.. várom mit hozol ki ebből :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó a rész és a blog is :3 ♥

    VálaszTörlés
  6. Szia! Még mindig hű olvasód vagyok. :3 igen, már az első történeted óta. És egyre jobb lesz! Nem tudom, hogy tudod magadat felülmúlni, de mindig sikerül! Csak annyi ici-pici hiba van benne, hogy néhány helyen kimarad 1-1 vessző. De ettől függetlenül nagyon jó! A történet alapja egyedi, eddig még mundig az volt. Gratula, csak ìgy tovàbb! ;)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett!!!! siess :D
    Meglepi az Awards menünél: http://neverendingdream1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés