2013. január 30., szerda

Második rész.

Azt mondtam hogy pénteken lesz csak rész de lehet addigra közbejön valami ezért inkább ma hozom bár lehet pénteken is megleplek titeket:)Véleményt szívesen elfogadok :D
music

Nem tudtam tovább Harryt nézni elegem volt hogy így néz rám mégis kinek képzeli magát ez a kis pöcs!Felálltam az asztaltól mélyen Harry szemébe néztem majd Taylorra.
-Nem tudom mit látsz benne....ennek se esze,se szíve.-nyomtam meg erősen az utolsó szót.-Lefekszem-mondtam és bocsánatkérően Anne-ra néztem.Bementem a szobába de Harry utánam jött, mielőtt bezárhattam volna az ajtót.
-Azt hiszed hogy itt maradhatsz a házamban mi?
-Tessék?-néztem rá mint aki elsőre nem értette meg mit mondott.
-Jössz és közlöd hogy az unokahúgom meghalt,utána meg ilyenek vágsz hozzám a saját otthonomba kinek hiszed te magad?
-Harry állj le-szólt rá Taylor
-Oh ne hagyd Taylor had folytassa.
-Játszod itt a nagymenőt pedig egy kis mucsai lány vagy aki valami istenháta mögötti tanyáról jött, próbálod tönkretenni az életem de nem fog menni hazudsz...Linda nem is halt meg csak valahonnan ezt az információt szedted hogy pénzt szedj ki belőlünk.-csak úgy zúdította rám a bántó szavakat.
-Azt hiszem nincs itt keresni valóm.-megfogtam a bőröndömet amiből csak pár ruha hiányzót beledobtam és húztam a cipzárt de félúton megállt a kezem és ránéztem Harryre.
-Mi van?-kérdezte
-Esetleg nem akarod átkutatni a bőröndöm?
-Miért kéne?
-Gondoltam félsz hogy a mucsai lány aki a tanyáról jött kirabol.
-Kirabolsz nem érdekel csak menj el a házamból.
-Meg se kell kérned.... -felkaptam a bőröndöm és már léptem is ki az ajtón mikor Anne megállított.
-Hova hova?
-A reptérre megyek haza...sajnálom hogy mucsai lányként gondot okoztam.
-Hogy milyen lányként?
-Mindegy köszönök minden visz-Anne megragadta a kezem és visszatolt a szobából.
-Taylor kérlek menj ki a nappaliba-parancsolt a lányra aki úgy is tett majd utána ment és ránk zárta az ajtót.-Addig maradtok itt amíg meg nem beszelitek a dolgokat.
-Anya engedj ki-dörömbölt az ajtón Harry.
-Kérlek Anne haza akarok menni...lehet összemocsarazom a szőnyegedet mint mucsai lány-néztem rá cinikusan Harryre aki csak egy lenéző tekintettel a semmibe vett.
-Akármennyit kiabálhattok nem engedlek ki titeket ja és Taylort elviszem vacsorázni-mondta és hallottuk a kulcszörgést és már kint is voltak.
-Egy újabb dolog ami megint a te hibád-vágta oda miközben a fejét nekitámasztotta az ajtónak.
-Mi mucsai lányok szeretjük mások szenvedését ebből táplálkozunk...persze a göndör barna hajú zöld szemű srácok szenvedés a legfinomabb-kezdtem élvezni ezt a kis játékot,amit persze Harry is észrevett.
-Ti mucsai lányok nagyon nehéz esetek vagytok.
-Ez a negyedik nevem-vágtam rá miközben leültem az ágyra.
-Mi az első három?-fordult velem szembe
-Mucsai Anastasia Haward Nehéz Eset...örülök hogy megismerhetem Mr.Hibáztassunk Mindenkit Harry Styles.
-Hmm tetszik a nevem.
-Oh bocsánat még egoista is.
-Van mire.
-Kétlem uram.
-Te se tudsz nekem ellenállni Mucsai-közeledett felém.
-Jól mondod....belőled táplálkozom-ugrottam rá mire ő hátraesett és már csak arra nyitottam ki a szemem hogy alattam van és az arcunk olyan közel hogy éreztem a belőle áradó Vodka szagát egy kis Axe-al keverve.
-Ha megölsz tudni fogják ki tette-nézett a szemembe
-Majd azt mondom hogy nem bírtál velem lenni Mucsai lánnyal ezért inkább eltávoztál.
-Ezt már előre eltervezted igaz?
-Nem sajnos...nem tudok előre tervezni az életem soha nem úgy alakul ahogy szeretném-keltem fel Harryről.
-Mikor ma megláttalak az ajtónkba először azt hittem a dobozok miatt valami árukihordó vagy de mivel nem láttam kocsit ezért ezt az ötlete el is hagyhattam...aztán leültünk vacsorázni és közölted velem...nem hittem el.Nem akartam elhinni...miért vele kellett?...
-Ezt soha nem tudjuk már meg..
-Temetésén milyen volt mosolygott?
-Ezt nem szerettem volna elmondani,de rákérdeztél.Linda testét elvitték a hullámok.
-Tessék?
-Nem találták meg a tengerbe és még 13 embert.Utoljára akkor láttam mikor a reptéren elbúcsúztunk....ha tudom hogy ez történik el se engem vagy legalább is nem egyedül.
-Sajnálom Mucsai-nyögte ki Harry
-Mit?
-Amiket hozzád vágtam,nem te tehetsz róla csak-sóhajtott
-Így tudod feldolgozni mi Mucsai lányok megértjük ezt.
-Kezd irritálni ez a Mucsai szöveg,
-Sajnálom de szokj hozzá...mivel mostantól mindig a közeledbe leszek.
-Mert?
-Én lettem az 1D másodmenedzsere ...álmaim munkája-játszottam kicsit túl a szerepemet.
-Most csak viccelsz?
-Egyáltalán nem de nyugodtan megkérdezheted anyukádat is..ő szervezte és azt mondta a menedzser hogy jól jön egy friss hús a csapatba.
-Szóval te vagy a főnököm?
-Nem..én a főnököd főnöke vagyok.
-Nem értem..
-Én leszek az aki megmondja a főnöködnek hogy mi a menő és ha azt mondom hogy tangabugyiba menő ugrálni a színpadon akkor te azt fogod csinálni. Mr Superstar.
-Most csak át akarsz verni-úgy húzta össze a szemét Harry mintha csak egy mandula lenne helyette.
-Majd meglátjuk-nevettem el magam.
Harry csak bámult míg végül Anne és Taylor haza nem értek.
-Szabadság rontottam ki az ajtón.
-Remélem megtanultátok a leckét-kulcsolta össze a kezét Anne
-Anya igaz hogy ő lett Paul főnöke?
-Ha úgy vesszük igen..Designer Manager-mosolygott Anne
-De hogy kaphatta meg az állást?
-Úgy hogy a nagy főnökök belementek azzal az indokkal hogy a "friss húsi" mindig tudni fogja mi tetszik a rajongóknak a legújabb divat toplisták és így tovább.
Harry háborogva felment a szobába Taylor pedig utána ment hogy lenyugtassa...ebből szex lesz,de nem is akartam tovább gondolni Harryvel egy ágyban..kizárt!Kiráztam a fejemből ezt a gondolatot és elmentem lefeküdni.Így történt hogy egy rövidke nap alatt Mucsai lányból Designer Manager lettem.





6 megjegyzés:

  1. IMÁDOMM!! MucsaixD ez nagyon nagy. Azt hittem lekapja... *-* remélem pénteken is jön rész, mert imádom ahogy írsz! :D ♥

    VálaszTörlés
  2. Kutya jó rész lett :D Mucsai XD Mi mucsai lányok szeretjük mások szenvedését ebből táplálkozunk...persze a göndör barna hajú zöld szemű srácok szenvedés a legfinomabb - ezen a részen szakadtam :)
    Nagyon imádtam, nagyon siess a következő részel xd

    VálaszTörlés
  3. Awww nagyon imáádoomm..jöjjön a kövi rész, már alig várom :DDD
    Amúgy teee Dorottya honnan jött ez a Mucsai? :DDD

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm csajok imádlak titeket :D♥
    És Regi a mucsai-t szokták mondani az ilyen tanyasi emberekre mint mucsajröcsöge meg ilyesmi XD

    VálaszTörlés
  5. nagyon nagyon jó lett!!:DD
    Hamar a kövi részt Mucsai:D♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  6. Imáááááádtam<3 :D Nagyon jó rész lett. Mucsai:DDD hát ez nagyon nagyxdd siess a kövivel:))

    VálaszTörlés