2013. január 27., vasárnap

Első rész.

Sziasztok:) Úgy gondoltam felrakom a legelső részt,de a következő tényleg csak PÉNTEKEN hozom:)Valami véleményt azért nyilváníthatnátok nekem:) a tetszik gomb megnyomásán kívül ;)

music

-Hogy érted azt hogy meghalt?-csapott rá az asztalra úgy hogy mindannyian megijedtünk.
-Szívem nyugodj meg és ülj le-fogta meg a kezét Taylor
-Ne mond nekem hogy nyugodjak meg mikor azt állítja hogy meghalt az unokahúgom.-szinte úgy nézett rám mint valami patkányra-Miért nem Lily jött el és közölte velünk?
-Gyászolnak.
-És te voltál az egyetlen megoldás.
-Linda a legjobb barátnőm volt mindent tudtam róla még azt is hogy mikor vágta le a lábkörmét szerinted ki lett volna a legjobb választás a 73 éves nagymamája?-most már én is felálltam hogy körülbelül egy magasságba legyek Harryvel,de míg ő volt 178 én addig csak 169 körül voltam.
-Mond hogy ez valami kandi kamera és anyámat is bepaliztad-nézett rám reménykedve de a szemébe még mindig ott lapult a düh.
-Szívem szerint én is ebbe reménykednék de sajnos nem így történt....mikor épp ide tartott a repülő lezuhant.
-Nem tudom elhinni miért ő?
-Sajnos erre már nem tudok felelni-ültem vissza.
Harry megfogta a tányért és nekidobta a falnak az hatalmas csörömpöléssel tört szét.Anne és Taylor aggódva néztek rá.Harry lassan közeledett felém majd amikor odaért megfogta a ruhámat és felemelt a székről.
-Minden a te hibád az hogy Linda meghalt,hogy nem tudott eljönni.
-Harry ne beszélj butaságokat-szólt rá Taylor
-Semmi gyász nincs a szemedbe...nem hiszem hogy ilyen egy igazi bar-mielőtt Harry befejezhette volna a mondandóját pofon vertem
-Szerinted hány éjszakát sírtam át miatta..hányszor kértem hogy miért nem én voltam a repülőn vagy legalább mentem volna vele.?! És ahelyett hogy velem kiabálsz inkább szállj egy kicsit magadba mert úgy látom mióta sztár lettél kicsit nagynak képzeled magad,nem mindenkinek lehet tökéletes hangja és méghozzá helyes is legyen szóval köszönd meg ezt szépen anyukádnak aki egyedül nevel...-Harry szeme teljesen kitágult és úgy nézett rám mint aki nem hiszi el hogy valaki kiosztotta.-Most ha megbocsájtasz szeretnék enni mert elég hosszú repülő utam volt-ültem le az asztalhoz.
A vacsora további része csendesen telt senki nem szólalt meg talán jobb is volt. Miután befejeztem felmentem a szobába gondoltam lefekszem pihenni,de Taylor kopogott.
-Gyere csak-mondtam és felkapcsoltam a lámpát.
-Aludtál?-jött be az ajtón
-Még nem.
-Figyelj-ült le mellém-Ne haragudj Harryre nem tudom mi ütött belé...
-Ne te kérj bocsánatot nem a te hibád.
-Tudom de nem akartam hogy kellemetlenül érezd magad.
-Megszoktam hogy elítélnek.
-Elmegyünk egy buliba nem akarsz velük jönni?
-Nem hiszem hogy jó ötlet lenne.
-Ne törődj Harryvel és én is egyedül lennék.
-Miért?
-Mert jönnek az 1D-s srácok és én meg egyedül lennék lány.
-Biztos akarod hogy menjek?
-Igen-ugrándozott az ágyon.
-Mondhatok valamit?
-Persze.
-Azt hittem te ilyen ..hogy is fogalmazzak Miss.Picsa vagy.
-Mint mindenki...senki nem ismer igazából azt vonják le amit látnak.Ráhajtottam Harryre úgyis kihasználom aztán írok róla egy dalt stb.Az emberek csak azt látják amit akarnak és nem azt ami igazán lényeges.Dalokba öntöm ki azt amit szóba nem tudok elmondani és attól hogy kiről vagy miről szól ugyan úgy meghallgatják.
-És a legjobb barátnőd hogy áll ehhez?
-Nincs legjobb barátnőm...volt egy de kiderült ő is csak a haszon miatt volt velem.
-Sajnálom.
-Semmi baj megvagyok én egyedül is-mosolygott de láttam hogy a mosoly mögött fájdalom volt-Na de gyere készülődjünk.
-Nincs ruhám.
-Tessék?
-Nincs semmi bulis ruhám nem is terveztem hogy itt maradok Londonba.
-Majd adok akkor neked én.
Taylor egy csodás ezüstös és barackszínű flitterekkel kirakott szoknyát adott.A hajamat begöndörítettük és ki is festett olyan mint egy nővér...olyan mint Linda.Nagy nehezen vissza tudtam tartani a könnyeimet.
-Gyönyörű vagy Ana..akár modell is lehetnél-nézett ráma  tükörből Taylor
-Aki itt gyönyörű az te vagy.-mondtam
-Ne játsszuk ezt a macska egér harcot inkább menjünk-fogta meg a kezem és lehúzott a lépcsőn.
Harry már várt minket először leesett az álla majd rám nézett.
-Ő meg?
-Én hívtam meg és nincs vita-mondta Taylor majd adott egy puszit Harry arcára.
Beültünk a kocsiba 10 percig se utaztunk mikor odaértünk egy hatalmas épülethez gondolom itt szoktak bulizni a sztárok.Semmi hangulatom nem volt ehhez de nem akartam megbántani Taylort.Mikor beértünk tele volt az egész épület sztárokkal.
-Ne izgulj-fogta meg bátorítóan a kezem Taylor.
-Nem vagyok én idevaló-suttogtam a fülébe.
-Dehogynem-kacsintott.
Odamentünk az asztalhoz ahol az 1D-s srácok ültek.
-Na végre hogy itt vagytok.-szólalt meg a szőke hajú Niall-Ő ki?.-nézett rám
-Anastasia Haward hali-emeltem fel a kezem
-De aranyos-vigyorgott Zayn-nem itt élsz igaz..mármint az akcentusodból ítélve?!
-Brooklynban élek-ültem le melléjük.
-Hogy hogy itt vagy..te lennél Harry unokahúga?-kérdezte Louis miközben beleivott a sörébe.
Harryvel egy pillanatra összetalálkozott a tekintetünk vártam hogy válaszoljon de nem tette:-Nem én a legjobb barátnője vagyok..voltam.
-Voltál?
-Miközben ide tartott a repülő lezuhant és meghalt.
-Jesszusom részvétünk-mondták egyszerre a srácok.
Az este folyamán inkább hagyták ezt a témát és engem kérdezgettek.Taylor unatkozott így elmentünk táncolni.Az egyik srác nagyon nyomult ránk Taylor meg is fogdosta amit persze Harry nem éppen józan állapotba észre is vett.Elkezdte verni a csávót úgy kellett letépni róla.
-Harry hagyd abba-kérte sírva Taylor.
Beálltam a csávó és Harry közé próbáltam eltolni őket egymástól de én kaptam egy jobbost.Ma már másodszor vernek orrba,de ez jobban fáj.Lerogytam a padlóra és fogtam az orrom ömlött belőle a vér.
-Haver hagyd már abba-mondta Louis és elrángatta Harry-t
-Zayn és Liam vitt haza Niall pedig Taylor szegény sokkot kapott.
Mikor hazaértünk Anne éppen szidta Harry miközben az arcát kezelte.
-Ez holnap ugye tudod hogy meg fog jelenni mindenhol.?
-Tudom elmondtad már ezerszer.
-Jó csak hogy azért felkészülj rá.-mondta
Anne rám nézett majd Harryre és vissza rám.
-Egymással verekedtettek össze?-nézett rám rémülten.
-Nem ...baleset volt-ültettek le a srácok.
Az orromból még mindig ömlött a vér bárhogy tartottam.
-Taylor bocsi a ruha is véres lett
-Semmi baj ez csak egy ruha remélem nem tört el az orrod.-fogta nekem oda a zsepit.
-Az csak egy orr.
-Egy modell orra szívem-mondta
-Nem leszek modell Taylor.
-Majd meglátjuk-kacsintott rám.
Harry ugyan olyan hűvös tekintettel nézett rám még akkor is mikor Taylor odament hozzá.
-Nem vagyok leprás-szóltam oda neki flegmán.
-Az nem de húzod magaddal a bajt.
-Sajnálóm hogy nem tudja meddig mehet el a piával Mr.Styles-vágtam vissza
Mire vagy 10 percig csak farkasszemet néztünk egymással.

7 megjegyzés:

  1. NAGYON JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!
    Hozd hamar a részt!!♥♥
    (ma csak ennyi.xd)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon, de nagyon jó rész lett! Imádtam :)
    Kérlek elolvasnád a blogomat és leírnád a véleményedet, nagyon szépen köszönöm előre is :)
    http://neverendingdream1d.blogspot.hu/
    Nagyon várom már a pénteket :D

    VálaszTörlés
  3. imáddooom!! *-* úgy ahogy téged! ♥ nagyon jó már most!♥

    VálaszTörlés
  4. imáádom! olyan jól írsz:) már alig várom hogy péntek legyen:D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Örülök,hogy itt nem a gonoszként van benne Taylor..bár én sem kedvelem,de itt nagyn tetszik :) Értelmes mondat from Rusii! :D A lényeg,hogy nagyon-nagyon jó rész lett :)

    VálaszTörlés
  6. Imádom!*-* beleszerettem már most! nagyon várom a következő részt! Büszke vagyok, hogy személyesen is ismerhetlek!♥

    VálaszTörlés
  7. Nagyon aranyosak vagytok csajok! Mindenkinek nagyon köszönöm a kedves kommenteket tényleg szeretlek titeket:)♥

    VálaszTörlés